مارموز

‏مارموز‏ (1396)
‏Sly‏

6.3
رای شما:
0/10
بر اساس رای 402 کاربر
درام, کمدی
اکران شده در 1397/09/21

خلاصه داستان فیلم سینمایی مارموز
داستانی با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

فیلم سینمایی «مارموز»، برای اکران خود نیاز به یک سری اصلاحیه داشت تا برای اکران آماده شود.
نام فیلم سینمایی «مارموز»، 13 اسفند ماه سال 1396 از «خودسر»، به این نام تغییر پیدا کرده است.
«رامبد جوان»، ابتدا قرار بود در فیلم سینمایی «خودسر»، به عنوان بازیگر حضور داشته باشد که بعد از مدتی این خبر تکذیب شد و «مانی حقیقی»، به جای او جایگزین شد.
سوتی های فیلم مارموز (0 سوتی)
(حامد بهداد): مسئله امروز ما بحران کمبود آب نیست ، بحران کمبود عقل است !
جزئیات بیشتر از فیلم مارموز
محصول: موسسه هنری و فرهنگی قاب آسمان
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 6،540،005،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم مارموز (از مجموع 58 رای)

ارزش تماشا
8.1
خوش ساخت
6.8
بازیگری
7.4
خلاقانه
7.2
محتوای مناسب
7.2
تفکربرانگیز
5.7
مناسب خانواده‌
6.9
مناسب کودکان
4.7
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم مارموز (119 بررسی)
محسن میرشاه
افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح
1 لایک
0 نظر
1399/03/20
اقای سریالی
خطر لو رفتن داستان
واقعا کجاست کمال تبریزی که مارمولک و لیلی بامن است رو ساخت. دو فیلم اخر تبریزی وا قا بد بود یکی از یکی بدتر مرموز می تونست یه فیلم خوبذباشه ولی فیلمنامه افتضاح و بی سر وته داش موسیقی فیلم تنها نکته مثبت این فیلم بود. نظر منتقدان نسبت به تبریزی اینکه اون حتی اگر هم بخواد نمیتونه فیلمی مثل مارمولک بسازه الان تو چند سال. اخیر فقط چند فیلم خوب داشتیم که این اینده سینما ایران رو واقعا خراب نشون میده تبریزی درذمارموز سعی کرد که به جای فیلمنامه خوب که مردم رو بیار سینما از بازیگر خوب استفاده کرده که الان بیشتر کارگردان ها داروساز این تکنیک برای فروش فیلم خود استفاده میکنند مرموز داستان فردی به نام قدرت که می خواهد به مجلس راه پیدا کند و درگیر بازی های انتخاباتی میشود و..... بازیگران این فیلم عبارتند از: ویشکا اسایش_ حامد بهداد. سیاوش چراغی پور مانی حقیقی ازاد صمدی محمد بحرانی و..... در اخر ذکر کنم که نام این فیلم خودسر بود و به دلایلی نام ان توسط وزارت ارشاد به مرموز تغیر کرد. پایان. # فیلم_ بد. تشکر سفوف
2 لایک
1 نظر
1398/10/17
رضا
بسیار عالی
1 لایک
1398/10/17
اقای سریالی
به زودی. تحلیلی کامل و جامع از سینمایی مرموز به بهانه ت توزیع ان در شبکه نمایش خانگی
0 لایک
1 نظر
1398/10/16
رضا
منتظرم ببینم واکنش تون رو
0 لایک
1398/10/16
کمیل صداقت
غیر از دوصحنه دیگه خنده دار نبود
0 لایک
0 نظر
1398/09/06
خانم حقانی
آقای حامد بهداد خیلی بهشون میومد نقش رئیس جمهور
خوب بود به نظرم
1 لایک
1 نظر
1398/06/05
امیرحسین کهندل
آره واقعا بهش می آمد
1 لایک
1398/09/04
مایکل اسکافیلد
زیاد جالب نبود.به نظرم فقط وقت آدم رو میگیره.............................
1 لایک
0 نظر
1398/06/02
هدیه
خیلی خیلی دوراز انتظار بود فقط بازی بحداد رو دوست داشتم
2 لایک
0 نظر
1398/05/27
سامی سامی راد من با شما کاملا موافقم 👍👍👍
1 لایک
0 نظر
1398/05/19
سامی سامی محمد بحرانی را مسخر۶ نکن بهترین دوست معلمم امیر سلطان احمدی 😡😡😡
1 لایک
0 نظر
1398/05/19
سامی سامی کل را نتونستم توضیح بدم چون طولانی می شد
1 لایک
0 نظر
1398/05/19
عبدالله
فیلم های ما تو انتخاب بازیگر ضعف دارن !! تو محتوا که خیلی زیاد ........ محمد بحرانی که خیلی بازیگر مذخرفیه و کلا تو فیلم نقش سیاهی لشگری داره
1 لایک
0 نظر
1398/05/09
سعید صادق وزیری
یه فیلم بد دیگه از کمال تبریزی!هیچی نداشت.نه قصه،نه محتوا...
1 لایک
1 نظر
1398/05/05
راد شهبازی
اتفاقا این فیلم و هر فیلم دیگری دارای قصه و محتوا است ، بحث بر سر ضعف تکنیکی و فرمی آنهاست ! ای کاش توضیح بیشتری می دادید
1 لایک
1398/05/06
سید عرشیا صالحی
قابل مقایسه با مارمولک نبود
0 لایک
0 نظر
1398/05/05
سینا فکری
فیلم رو باید درک کنی اگه نتونی بفهمیش و باهاش انس بگیری صد درصد برات جالب نیست
1 لایک
0 نظر
1398/05/04
امید قلعه قوند
👍👍👍
1 لایک
0 نظر
1398/05/02
رویا
خیلی سیاسی بود
بازی ها هم خوب بود
0 لایک
0 نظر
1398/05/02
سام کارگردان
داره خانم پریا چرا نداره مشکلتان چی بود با فیلم😀😀😊؟؟؟؟؟
1 لایک
0 نظر
1398/05/01
محمدامین اکرامی فیلم خنده داریه
1 لایک
0 نظر
1398/05/01
پریا
ارزش دیدن نداره واقعا با توجه به آتار دیگه ی آقای تبریزی
0 لایک
1 نظر
1398/04/30
علی فیلم بین
این فیلم از چند اثر آخر کمال تبریزی خیلی جلوتر بود. از امکان مینا و طعم شیرین خیال اثر پخته تری بود. همین که یک طنزی بود که محتوا داشت نکته ی مهمیه. من فیلم رو دوست داشتم.
0 لایک
1398/05/01
سید عرشیا صالحی
از آقای تبریزی انتظار بیشتری می رفت
1 لایک
1 نظر
1398/04/29
راد شهبازی
همین جناب تبریزی مگر در کارنامه عریض و طویل خود ، چند فیلم استاندارد و قابل قبول دارند؟
0 لایک
1398/04/29
مهدی فرهمند
درنگاه اول،آنچه از ساخته کمال تبریزی برمی آید این است که مارموز،قراراست یک کمدی انتقادی باشد که به بیان مشکلات ومعضلات جامعه در بستر طنز بپردازد.قراراست با فیلمی طرف باشیم که از سیاسیون ومجلسی ها تا دولتها و احزاب رابه چالش بکشد.اما آنچه ازکار درآمده درواقع هیچ چیزی نیست!مارموز،اولین و مهمترین ضربه را از فیلمنامه ضعیفش میخورد.قصه ای که هیچگاه یک خط مشخص روایی را طی نمیکند واصلا منطقی هم درون خود ندارد!پرداخت شخصیتها آنقدر ضعیف ونامفهوم است که بیننده را با ابهامات فراوانی مواجه میکند.اینکه قدرت الله صمدی(حامد بهداد) کیست؟ازکجا آمده؟چرا سودای نمایندگی مجلس دارد؟!مانی حقیقی کیست؟چرا درهردو حزب فعال است؟!اصلا دوحزب آبی وقرمز چیستند و اصولا چه تفاوتی باهم دارند؟!فریدون نصرت کیست؟اصلا قدرت صمدی کِی وچگونه عاشق دیبا شده؟!مارموز سرشار از این سوالات مبهم است.درواقع نویسنده با چیدن چند ماجرای متفاوت وبا گریز زدن به مسائل سیاسی دو دهه اخیر،سعی کرده ازهر دری سخنی گفته باشد!خرده داستانهایی که هیچگاه شکل نمیگیرند و الکن می مانند!مثل اشاره به گروههای فشار،حمله لباس شخصی ها به دانشجویان وکنسرت ها،شبکه های آن ور آبی و...کارگردان هم ظاهرا طبق روال چندفیلم اخیرش،هیچ سلطه ای بر فیلم نداشته!فیلمبرداری ضعیف،بازیهای ضعیف،موسیقی بد و غیرمنطبق با داستان،صدابرداری ضعیف و...مارموز را به فیلم بد دیگری در کارنامه تبریزی تبدیل کرده.
12 لایک
4 نظر
1398/04/28
ایلیا پارسی
خیلی قوی، آقا من از کمال تبریزی انتظار نداشتم.
2 لایک
1398/04/29
راد شهبازی
درسته ، فیلمسازی به تجربه ایشان که در کارنامه خود تنها سه یا چهار فیلم قابل قبول با ساختاری استاندارد دارد ؛ عجیب به نظر می رسد ... اشکال از کجاست ؟؟؟
3 لایک
1398/04/29
مهدی فرهمند
راد عزیز،مهمترین متریال یک فیلمساز برای خلق یک اثر استاندارد،فیلمنامه وقصه خوب است.چیزی که تبریزی دراین سالها(به جز دوتجربه موفق همکاری با پیمان قاسم خانی در مارمولک وطبقه حساس) از آن بی نصیب بوده.تبریزی شبیه یک تعمیرکار بدون ابزار است که سعی دارد پیچ و مهره های کارش را با دست بازکند!و با ادامه این روند،قطعا خیلی زود از عرصه فیلمسازی محو خواهدشد
4 لایک
1398/04/29
فاطمه شهشهانی
خیلی مسخره بود.اصلا خوشم نیومد😏
1 لایک
1398/05/03
حانیه
فیلمی که در جزء بسیار زیباست اما در کل منطق روایی ندارد و زیبا نیست!
5 لایک
3 نظر
1398/04/27
ایلیا پارسی
#حرف_حساب
2 لایک
1398/04/27
حانیه
❤️ =)
2 لایک
1398/04/29
ایلیا پارسی
با اینکه منظوم عزیز جای اینکارا نیست ولی ❤️ ❤️ ❤️ =-)
1 لایک
1398/04/29
سام کارگردان وای کموندبود که بمیرم از قش وای آقای تبریزی خیلی کارگردان باحالی هستی عالی بود
1 لایک
2 نظر
1398/04/03
طرفدار میلی بابی براون
موافقم
1 لایک
1398/04/03
سام کارگردان
من باهات موافقم
1 لایک
1398/04/29
سعید
عالیه ارزش دیدن رو داره
0 لایک
0 نظر
1397/11/29
ارام محمدی عالی
2 لایک
0 نظر
1397/11/29
ارام محمدی بهترین فیلم
1 لایک
1 نظر
1397/11/29
ارام محمدی
عالی
0 لایک
1397/11/29
رضا صفری
عالیه
1 لایک
0 نظر
1397/11/27
مونا
فیلم مارموز واقعا قشنگ بود خیلی دوسش داشتم عالی بود
1 لایک
0 نظر
1397/11/26
ماهان
خوب بود
0 لایک
0 نظر
1397/11/08
کارن
کارن:
کمال تبریزی،کارگردان بشدت متوسط رو به پایین برای هزارمین بار فیلمی با موضوعی حساس و سیاسی ساخته با فیلمنامه ای که گویی ابدا فیلمنامه نیست.
مارموز مهم ترین و اصلی ترین مشکلش فیلمنامه است.آدم های توی فیلم(به غیر از قدرت)اصلا به شخصیت یا کاراکتر نمیرسند و بسیار ابتر میمانند.نقش مانی حقیقی و محمد بحرانی بسیار اضافه و سرعت گیر هستند.
بزرگ ترین نقطه قوت فیلم بازی هاغ است، اما نه بازی بهداد بازی حقیقی و بحرانی و صمدی بازی بهداد مثل همیشه اش است سعی میکند به یک تیپ کمدی برسد ولی باز هم ابتر میماند. بیشترین پسرفت در بازی را آزاده صمدی دارد او اصلا مثل همیشه اش نیست به خاطر اینکه کاراکترش منسجم نیست و منطق روایی ندارد اما باز هم یکی از بهترین بازی های فیلم را دارد و بد ترین بازی هم متعلق به بهزاد قدیانلو و ویشکا آسایش است.
در مجموع این کمدی بازاری تجاری هم به امثال هزارپا ها و تگزاس ها و دشمن زن ها میپیوندد.
1 لایک
1 نظر
1397/11/07
سید محمد موسوی
سلام.
این موضوع ابتر بودن فیلم یک اپیدمی وحشتناک در سراتاسر فیلم های سینمایی ایران در دو دهه اخیره. البته بعضیا شَلی رو به غَمزه رَد می کنن و میگن پایان باز داشته این فیلم !! که به نظرم نتونستن پایانبندی اساسی برای فیلم بذارن و ته فیلم رو ول کردن.
موضوع بعدی و بدتر از ابتر بودن فیلم، موضوع هجوم پول های میلیاردی به سینمایِ ایرانِ که اصن معلوم نیست منبع این پولهای کثیف از کجاست و وجاهت این سرمایه گذاری های بی قید و شرط کی میخواد به اثبات برسه؟؟ در نتیجه اثری که فخر و وجاهتِ ش رو بخواد با سرمایه گذاری های کلان بدست بیاره؛ نه تنها موفق نمیشه؛ بلکه هر بیننده عاقلی میتونه اضمحلال و سقوط صاحب رو لمس کنه.
مورد آخر که اینروزا در خیلی از کارگردان های صاحب سبک و خوشنام دیده میشه؛ ته کشیدنِ فتیله استعداد و ذوق هنری شونه. مخزن چراغ این افراد شاید نفت داشته باشه. اما فتیله شون تا ته مصرف شده و سوخته. خیلی زور میزنن که مثه قبل بشن اما انگار باید جا رو برای جوونترها و استعدادهای نو باز کنن. گرچه بهرحال هر صنفی باید یه رزو بازنشستگی داشته باشه.
در آخر بنظرم استفاده از شرکت کنندگان در مسابقات خنداننده شو یِ برنامه خندوانه؛ فیلم رو به سمت دابسمش های اینستاگرامی نزدیک کرده بود تا یک اثر خنده دار.(نمیگم کمدی چون کمدی حرمت داره)
0 لایک
1397/11/11
عسل 191ح قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1397/11/01
سید محمد موسوی
سلام.
موجز و مختصر و درست گفتی. لایک
1 لایک
1397/11/01
سام حرف نداشت عالی و بهترین بود.
0 لایک
0 نظر
1397/10/26
ماهی خیلی فیلم قشنگ و عالی بود فقط بازی حامد بهداد بیسته و فیلم رو ستاره کرده
0 لایک
0 نظر
1397/10/25
جیم میم
"مـــارمـــوز"، فیلمی ضعیف از لحاظ کارگردانی و فیلمنامه است.

از نکات مثبت فیلم موسیقی متناسب و بازی قابل قبول حامد بهداد است.
2 لایک
1 نظر
1397/10/21
سید محمد موسوی
سلام.
بازی حامد بهداد هم وسط بلبشوئه فیلمنامه مزخرف این فیلم گم شد
1 لایک
1397/10/22
سید محمد موسوی
خیلییییی انتظار بیشتری میرفت و انتظار میرفت این فیلمنامه رو نسازه
1 لایک
1397/10/22
راد شهبازی
بنده در کل سه یا چهار اثر بسیار خوب از تبریزی دیدم ، منظورتون را از آثار سطح پایین متوجه نشدم !؟ آیا "طعم شیرین خیال" و "امکان مینا" جز این لیست محسوب می شود ؟! قبول کنیم این فیلم را نمیتوان با این دو مقایسه کرد !!!
3 لایک
1397/10/19
دارا
موافقم و مقایسه ای نکردم صرفا یک ارزش گذاری کلی بود.
0 لایک
1397/10/20
سید محمد موسوی
طعم شیرین خیال یک اثر فانتزی بود. بد نبود.خوبم نبود. اما این فیلم اصلاً فیلمنامه نداشت و بشدت نخ نما و گل درشت بود.
0 لایک
1397/10/22
یاس تبلیغات روی تان تاثیر نگذارد این فیلم یک کمدی دم دستیه تو سینما نبینید وقتی تو اینترنت اومد دانلود کنم مجانی
0 لایک
2 نظر
1397/10/16
راد شهبازی
مشتاقم که دلایل این تخریبتون را بدونم ... نقد کنیم ؛ نه تخریب !!!
1 لایک
1397/10/16
سید محمد موسوی
منم همینو گفتم والا
0 لایک
1397/10/22
سید محمد موسوی
پیشنهاد:مارموز را نبینید. اجازه بدهید در فضایِ فخیمِ اینترنت آپلود شود.سپس شما مجانی دانلودش کنید.مطمئن باشید چیزی از دست نداده اید. من بجای همه شما پول بلیط دادم.

مارموز یا چگونه خودکشی کنیم؟

در این سالها بسیار پیش آمده به دیدن یک فیلم در سینما نشسته ام و پس از بیرون آمدن از سینما احساس پوچی کرده ام. دیروز با دیدن مارموز همین احساس را داشتم. فیلمی بشدت دم دستی؛بدون محتوی و بدون ظرافت سینمایی. یک اثر خیلی معمولی از یک کارگردان خیلی غیرمعمولی!!
شاید کمالِ سینمایِ ایران صرفاً میخواست بازیگران جایزه نبرده "خنداننده شو" برنامه خندوانه را به پرده سینما الصاق کند؟! شاید هم میخواست کمی پوپولیست بازی نشان دهد!؟ شاید هم صرفاً میخواست یک فیلمی ساخته باشد دیگر...
هرچه بود؛ مارموز بشدت از او دور بود.نه شبیه طعم شیرین خیال بود.نه شبیه طبقه حساس.نه شبیه مارمولک.نه شبیه لیلی با من است. البته من انتظار نداشتم فیلمی ببینم که شبیه آثار سابق او باشد. اما لااقل کمی از رنگ و بوی سابق را میتوانست داشته باشد. که نداشت. بطوریکه که با دیدن این فیلم به یاد طنز خنده بازار افتادم و بس.
2 لایک
6 نظر
1397/10/12
علی فیلم بین
قبول کنید که طنز سیاسی ساختن کار سختیه.
توی طنز ما یک موقعیت سازی داریم و یه طنز موقعیت. یک طنز موفق این دو تا عنصر اش جدا از هم نیست.توی طنز های سخیف من به دفعات دیدم که موقعیت ها و گلوگاه های مهم فیلم فدای یک سری شوخی بی مزه و خنک شده. ولی مارموز با همون سیر جریانی که حرکت میکنه شوخی هاش رو هم میسازه. موقعیت ها رو کج نمیکنه به سمت شوخی های بی ربط.
این که کارگردانی فیلم معمولی بود رو موافقم. ولی فیلم انصافا بی محتوا نیست.
بازی حامد بهداد هم از نکته های مثبتی بود که اشاره نکردین بهش.
4 لایک
1397/10/13
فاطمه نژاده
بشدت موافقم
2 لایک
1397/10/14
سید محمد موسوی
سلام.
حقیقتش من نمیخواستم و نمیخوام فیلم رو از ابعاد فنی بررسی کنم.بازی ها،فیلمبرداری،صداگذاری،جلوه های ویژه،میزانسن؛دکوپاژ و غیره...اینا وقتی به میون میان که اصل اساسی فیلم ینی داستان و روایت،درست پیش رفته باشه و ما از موضوع خوشمون بیاد. این موضوعاتی که در فیلم بهش اشاره میشد؛خیلی نخ نما و گل درشت بود. همه با دیدن قیافه قدرت الله صمدی یاد احمدی نژاد افتادیم. صحنه گریه کردن نوچه های قدرت سه ضرب ما رو یاد محفل پا منبری های وعاظ و مادحین معروف انداخت. وقتی دوربین رفت عقب و قدرت با بیژامه بنمایش درومد؛ لومپن بودن فیلم هویدا شد. وقتی قدرت رفت ترکیه؛ بی اساس بودن فیلم فاش شد... این وسط که دیگه بازی نه چندان دلچسب حامد بهداد به چشم نمیومد که برادر!! تازه طنز خنده بازارِ شبکه سه تمام فاکتورهای این فیلم رو قبلاً رو کرده بود. چیز جدیدی نبود.
همه میگن طنز سیاسی ساختن سخته، خب اگه کمالِ‌ سینمایِ ایران میره سمت این کار؛ دیگه نباید به سختی ماجرا فکر کرد.چون دست تبریزی تو کاره. مگه به شوخی گرفتن فضای جبهه در سال 73 کار ساده ای بود که لیلی با من است ساخته شد؟؟ خب اینم همونه دیگه...
حقیقتاً بدترین فیلمنامه ای بود که دیدم ساخته میشه و کمال این فیلمنامه رو نباید قبول میکرد.
ولی خب هر سلبریتی ای یه نقطه سیاه تو کارش داره. اینم نقطه سیاه تبریزی بود. مثه نقطه سیاهی که پرستویی با فیلم بوفالو در ذهن ما کاشت./
ممنونم از توجه ت :)
0 لایک
1397/10/16
سید محمد موسوی
مخلصیم:)
0 لایک
1397/10/16
راد شهبازی
اولین نکته این است که همواره کمال تبریزی به عنوان فیلمساز بحران‌ساز شناخته میشود !
فیلمنامه با رعایت اصول فیلمنامه نویسی کلاسیک ، یک فیلمنامه آبرومندانه ، ساده و تروتمیز است ! درکنار روایت داستان ، تلاش می کند تا بیننده را با شوخی های هوشمندانه سیاسی بخنداند و موفق نیز می شود . عکس دو اثر قبلی فیلمساز "امکان مینا" و "طعم شیرین خیال"
شاهد یک کارگردانی پخته و بازی بسیار جذاب حامد بهداد هستیم ! بدین ترتیب ؛ به نظرم این فیلم از کمدی های آبرومندانه و خوب دهه نود سینمای ماست
1 لایک
1397/10/16
زهرا
باباااااااا به ششددتتتتتتت
1 لایک
1397/10/20
سربازولایت
خوب بود ولی چندان طنزنبود وآن فضایی که فیلم داشت میتونست بهترهم باشه
1 لایک
0 نظر
1397/10/10
سید محمد جواد ثامنیان
فیلم خوبی بود ولی نمیشه گفت کمدی بود چون طنز هایی که داشت اصلا مزه نداشت به نظر من در کل فیلم خوبی بود ولی ارزش دیدن رو نداره
0 لایک
0 نظر
1397/10/10
سربازولایت
احسنت
0 لایک
1397/10/10
راد شهبازی
کمال تبریزی خیلی وقت بود که از سینمای خودش دور شده بود ! فیلمهایی نظیر "امکان مینا" و "طعم شیرین خیال" از این دسته فیلم های ضعیف تبریزی بود ! به نظرم با "مارموز" بالاخره توانست به آن همیشگی خودش نزدیک شود و من را مشتاق تماشای فیلم بعدی خودش کرد
2 لایک
1397/10/04
علی فیلم بین
ببینید قرار نیست که این فیلم با مارمولک مقایسه بشه، چون فیلمی مثل مارمولک یک اثر تکرار نشدنیه که جسارت فوق العاده ای توی پرورش ایده ی خودش داره.
1 لایک
1397/10/04
سید محمد موسوی
خیلی از کمالِ تبریزی دور بود این فیلم. شبیه کمیک استریپ های مجله چلچراغ بود تا فیلم!!
0 لایک
1397/10/12
مرتضی نعمتی
بازی آزاده صمدی و محمد بحرانی و ویشکا آسایش عالی بود
1 لایک
0 نظر
1397/10/02
فربد علیلو کمدی متوسط به بالایی بود ردپای کمال تبریزی رو شما میتونید واضح ببینید بازی حامد بهداد هم بد نبود ولی بعضی جاها مصنوعی بود
0 لایک
0 نظر
1397/10/01
راحله ابراهیمی
مسخره بود
2 لایک
0 نظر
1397/10/01
فریبا
قصد داشتم یه فیلم دیگه رو سینما این هفته ببینم
اما با خوندن نظرات دوستان ، مشتاق شدم که اول مارموز رو ببینم
0 لایک
1 نظر
1397/09/29
کارن
لطفا وقت و پولت رو هدر نده
1 لایک
1397/09/30
علی فیلم بین
مارموز یک کمدی تر و تمیز و خوش ساخت سیاسیه.
البته اگه دقیق به فیلم نگاه کنیم، تقریبا مشخصه که شوخی های فیلم با حرفهای سیاسی اش دو تا چیز تقریبا جدا از همه. بیش تر شوخی ها بر پایه ی خود شخصیت قدرت و جایگاه و موقعیت اجتماعی ای هست که ازش اومده.ولی این وسط شوخی ها با خود دنیای سیاست هم توی فیلم وجود داره. مثل اون سکانسی که قدرت به راحتی جناح خودشو منکر میشه تا وارد فاز نامزد انتخاباتی بشه. این جا یک شوخی با خود سیاسته که آدما رو مجبور میکنه خود واقعی شون رو انکار کنن!
فیلم خوش ریتم جلو میره و شوخی ها هم به مرور جوندار تر میشن ولی متاسفانه توی سکانس های خارج از کشور هم ریتم افت میکنه و هم کیفیت شوخی ها.
در مورد بازی ها هم به جز حامد بهداد واقعا نه از طنازی ویشکا آسایش خبری بود و نه آزاده صمدی .
این دو تا بازیگر زن توی سریالی مثل دیوار به دیوار بازی خیلی نزدیک تری به جنس طنز رو اجرا کرده بودن تا این فیلم. در مورد پایان فیلم هم به نظرم یه دیالوگ خیلی جالب داشت: انقدر دنبال عوامل بیگانه نباشید!
بیگانه خودمانیم! بیگانه با درد مردم و.....
در نهایت باید بگم که مارموز یکی از قابل اعتنا ترین آثار سال برای تماشاست.
6 لایک
1 نظر
1397/09/28
سید محمد موسوی
سلام.
نمیشه بهش گفت فیلم.شبیه استندآپ کمدی بود. شبیه خنداننده شو های خنداونه. بروبکس اینستاگرام با این موضوعات طنزهای منفجرکننده تری ساختن!! از کمال بعید بود.
من در تمام فیلم حس میکردم کمال تبریزی داره متن های خنداننده شو رو بهم مون تلقین میکنه.
خیلی تکراری و بی مزه بود...خیلی.
0 لایک
1397/10/12
طاها مزینانی جوان گفته مارموز کپی دست چندم کارای ده نمکیه!!!!!

من دیگه حرفی ندارم :|||
مگه میشه انقدر ذهن بسته و آک بند :////
0 لایک
1 نظر
1397/09/26
عماد رجایی
واقعا جنازه تبریزی به ده نکی شرف داره
0 لایک
1397/09/26
محمدجواد خواجه وندی
نقد صراحتانه سیاست و کمدی و تیکه های زیرکانه که حتما ارزش دیدن رو داره
0 لایک
0 نظر
1397/09/25
محمد محمدی
به نظرم مارموز فیلم کمدی نیست و قرار هم نبوده که فیلم کمدی باشه ولی توی این زمان که فیلم های کمدی هر روز بی معنی تر می شن فیلم کمدی قابل قبولی داره و از خیلی از فیلم های کمدی الان داستان مفهومی تری داره تقریبا در تمام سکانس های فیلم حامد بهداد وجود داره و در سکانس های کمی حامد بهداد وجود نداره و حامد بهداد هم به خوبی از پس این نقش براومده و خوب نقشش رو بازی کرده توی این فیلم خیلی تلاش شده که فیلمنامه مفهومی باشه و مخاطب رو درگیر کنه و همچنین بخندونه اما با وجود فیلمنامه نسبتا خوب دیالوگ های ماندگار که بعد از دیدن فیلم تا مدت ها ورد زبونت باشه نداره و می تونست دیالوگ های بهتری توی همچین فیلمنامه و موقعیتی داشته باشه که مثل مارمولک توی زبان بچرخه صداگذاری و موسیقی فیلم هم خوب بود و در بعضی صحنه ها کمک خوبی به فیلم کرد در کل مارموز فیلم جدی طنزیست که صددرصد ارزش دیدن داره و حتی ممکنه شخصیت های داخل فیلم رو هم بیرون فیلم هم دیده باشیم.
1 لایک
0 نظر
1397/09/22
راد شهبازی
" مارموز " از معدود کمدی های خوبی بود که این مدت ها دلم برایش لک زده بود ! از معدود دفعاتی بود که هنگام تماشای یک کمدی اذیت نشدم و مشتاق تماشای ادامه آن بودم ...
در وضعیت حال حاضر سینمایمان ؛به ویژه سینمای به قهقرا رفتهِ کمدی ، "مارموز" از آن دسته فیلم هاییست که نباید فرصت تماشای آن را از دست داد !!!
" مارمــوز" بازی حساب شده و دل نشینی از حامد بهداد ، فیلمنامه ای پرکشش و تمیزی از آیدین سیار سریع ، حال و هوای خاصی از موسیقی گروه بمرانی و کارگردانی خوبی از کمال تبریزی دارد . تبریزی که این مدت ها دیگر آن تبریزی همیشگی نبود ! اما با این فیلم نشان داد که هنوز آن شیطنت های خاصش را داراست ...
تبریزی در این میان از تیم بازیگری خوبی بهره برده و حامد بهداد هم که از نظر من در سال‌های اخیر وارد گود بازی‌های تکراری و کاراکتر‌‌های تکراری‌تر شده بود، حالا در کل مدت زمان ۹۰ دقیقه‌ای فیلم نشان می دهد که بازیگرپخته و بسیار توانمندیست ! شخصیت قدرت " با بازی حامدبهداد" بسیار نقش حساس و پر ریسکی بوده است با کمی تفریط به راحتی میتوانست به پاشنه آشیل فیلم تبدیل شود، ولی هوش و دکاوت بهداد و تجربه تبریزی ؛ این فیلم را به فرصت تجربه ای جدید در کارنامه وی بدل کرد که پیش از این نیز تجربه زیادی در حوزه کمدی از او ندیده بودیم !

فیلم در نگاه اول ، بسیار شبیه به "مارمولک" است ، شاید به نابی و درخشانی آن نباشد ؛ اما نکات مثبت خوبی از جمله پایان بندی دارد که برعکس فیلم های مشهور قبلی کارگردان ، بهتر و معقول تر است !
گفتنیست که نیمه اول فیلم نیز به مراتب خوش ریتم تر و بهتر از نیمه دوم آن است !

در انتها باید گفت که " مــارموز " عکس بسیاری از کمدی های سال های اخیر ؛ لودگی و تمسخر را دستمایه طنز خود قرار نداده است و به جای آن با تکیه بر متنی دقیق و برآمده از زندگی و جامعه امروز ایران به واکاوی برخی تحولات سیاسی سال های اخیر در قالبی طنز پرداخته است !
3 لایک
0 نظر
1397/09/22
امیررضا
بی نظیر
0 لایک
0 نظر
1397/09/22
تهمینه معلومه از اون فیلم قشنگاس 👍
0 لایک
0 نظر
1397/09/21
ثنا اسمعیلی
حامد بهداد نازنین از بهترین بازیگران ایران در نقشی متفاوت خیلی علاقمند هستم به دیدنش
0 لایک
0 نظر
1397/09/20
سینا فکری
اکران از فردا در سراسر ایران
0 لایک
0 نظر
1397/09/20
طاها مزینانی تیزرش که عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/04/20
کارن
منظوم این فیلم در جشنواره ملی اکران شده
1 لایک
2 نظر
1397/04/15
آرمان عسگری
بین المللی
0 لایک
1397/04/15
منظوم
افرین
0 لایک
1397/04/20
مشاهده بررسی‌های بیشتر