خیلی قوی بود خیلی. واقعا سکانس های قابل بحث توش زیاد داشت. مهم ترین نقطه قوت اش اینه که تونسته از پس فضاسازی متفاوت خودش بر بیاد درست بر عکس خیل عظیم فیلم هایی که فقط در حد یک ایده ی خوب می مونن و حیف میشن. بهترین سکانس فیلم هم مربوط به سکانس ملاقات توی زندان شاهین و شکور بود. اون جا شکور همه سال هایی که شاهین رو زیر بال و پر گرفته عین پتک میکوبه توی کله اش! آره اون به شاهین جا و پناه داده ولی هیچ وقت بهش اعتماد نداشته همیشه تحقیر اش کرده. یکی از ویژگی های خیلی خوب فیلم این بود که اول یک سری سوالاتی رو طرح کرد و بعد همش رو جواب داد و تکلیف همه چی رو روشن کرد. تکلیف خواهر شاهین، تکلیف اون پسر سربازه و ..... فقط در نهایت میمونه سکانس پایانی که باید اسم اش رو گذاشت: رقابت برای چوپان بودن!
سلام. در مورد هومن سیدی قبلاً گفتم. اما این فیلمش شاهکار بود. مخصوصاً اون قسمت که شاهین به ناپدریش میگه چطور پیشونی پسر مردمُ با تشتک نوشابه داغ کردی!! ینی سراسر این فیلم ترس واقعی رو نشون میداد. جالبه که بعد از فِراری که رفت سراغ ماجرای تصادف اون دوتا ماشین مدل بالا تو تهران و بعد از لاتاری که به قاچاق دخترای ایرانی به منازل شیوخِ عرب خلیج نشین اشاره داشتن و موضوعی واقعی رو مدنظر گرفته بودن, این فیلم هم دستگیری اراذل و اوباش رو دستمایه درام قرار داده بود. خیلی فیلم تحسین برانگیزی بود. خیلی
0 لایک
پاسخ دهید
1397/09/24
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
بیوگرافی علی فیلم بین
گاهی لب های خندان از گونه های گریان بیش تر درد میکنند!
در مورد هومن سیدی قبلاً گفتم.
اما این فیلمش شاهکار بود. مخصوصاً اون قسمت که شاهین به ناپدریش میگه چطور پیشونی پسر مردمُ با تشتک نوشابه داغ کردی!! ینی سراسر این فیلم ترس واقعی رو نشون میداد.
جالبه که بعد از فِراری که رفت سراغ ماجرای تصادف اون دوتا ماشین مدل بالا تو تهران و بعد از لاتاری که به قاچاق دخترای ایرانی به منازل شیوخِ عرب خلیج نشین اشاره داشتن و موضوعی واقعی رو مدنظر گرفته بودن, این فیلم هم دستگیری اراذل و اوباش رو دستمایه درام قرار داده بود.
خیلی فیلم تحسین برانگیزی بود. خیلی