بهروز شعیبی از اون فیلمسازها است که دغدغه داره، نه برای پول به سینما قدم گذاشته و نه برای شهرت. دنبال شوآف رسانهای هم نیست. اهل مافیا و بستن با این و اون هم نیست. برای همین من فیلم دارکوب رو متفاوت از فیلمهای سینمای ایران با موضوعهای اجتماعی میدونم. فیلمی که از اول تا اخر تلاش قهرمان فیلم، و تلاش فیلمساز برای ساختن جهان بهتر محسوس هست. فیلم تلخی داره، اما شما رو تخریب و تقبیح نمیکنه، در پاین دست مشا رو میگیریه و از زمین بلندت میکنه! ما به قهرمان و ما به امید نیاز داریم!
سلام. دارکوب از سه وجه من رو تحت تأثیر قرار داد. یک نشون داد وقتی زن(مادر؛خواهر,دختر) به اعتیاد کشیده میشه, بنیان زندگی بطور کل از هم میپاشه. درحالیکه وقتی مرد معتاد میشه,همون زن هرطور شده زندگی رو سرپا نگه میداره. نشون داد اعتیاد در زن ها خیلی دردناکتر و کشنده تر از مردها ست. چون زن سرچشمه زندگی در اجتماعه. دوم اینکه نیاز نیست برای اینکه حرفت شنیده بشه, فیلمت رو از سیاهی و سوپراستار پرکنی. یه امین حیایی و یه مهناز افشار برات کافیه.بقیه رو از بین کسانی انتخاب کن که دردشون هنر باشه نه قرارداد. و در انتها امید تزریق کن نه تاریکی. سوم متوجه شدم اسم کارگردان برای یک فیلم؛ مهمترین عنصر انتخاب فیلم نیست. باید ببینی درد فیلمساز چیه؟ گیشه یا هنر.
0 لایک
پاسخ دهید
1397/09/24
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
بیوگرافی الهام فرهنگ
علاقمند به نویسندگی و بازیگری زندگیم رو گذاشتم کلی فیلم نگاه کردم و از فیلم دیدن خسته نمیشم
دارکوب از سه وجه من رو تحت تأثیر قرار داد.
یک نشون داد وقتی زن(مادر؛خواهر,دختر) به اعتیاد کشیده میشه, بنیان زندگی بطور کل از هم میپاشه. درحالیکه وقتی مرد معتاد میشه,همون زن هرطور شده زندگی رو سرپا نگه میداره. نشون داد اعتیاد در زن ها خیلی دردناکتر و کشنده تر از مردها ست. چون زن سرچشمه زندگی در اجتماعه.
دوم اینکه نیاز نیست برای اینکه حرفت شنیده بشه, فیلمت رو از سیاهی و سوپراستار پرکنی. یه امین حیایی و یه مهناز افشار برات کافیه.بقیه رو از بین کسانی انتخاب کن که دردشون هنر باشه نه قرارداد. و در انتها امید تزریق کن نه تاریکی.
سوم متوجه شدم اسم کارگردان برای یک فیلم؛ مهمترین عنصر انتخاب فیلم نیست. باید ببینی درد فیلمساز چیه؟ گیشه یا هنر.