مصطفی کیایی که با "ضدگلوله" خود را فیلمسازی خوش ذوق معرفی کرد ولی چند سالی از روی فیلمهای قبلیاش رونوشت میکند!
در این فیلم همان تیپهای محسن کیایی و بهرام رادان را که در "بارکد" دیدیم، در این فیلم هم میببینیم و هر چه جلوتر میرویم، همان پلانهای نمایشی و همان ناخونک زدن به انواع و اقسام مشکلات اقتصادی و سیاسی و همان موش و گربه بازی با مرد پولدار خبیث!!!
تمام اینها را در فیلمهای قبلی فیلمساز بارها دیدهایم... این وسط حادثه پلاسکو با تصادفهای زیادی به فیلم چسبانده میشود و مسیر روایی فیلمنامه را مغشوش میکند.
ولی از طرفی نمیتوان از جلوههای ویژه که فوقالعاده بود، فیلمبرداری فیلم و بازی بسیار خوب سحر دولتشاهی و سعید چنگیزیان گذشت.
سلام. بنظرم کیایی از احساسات مردم سوءاستفاده کرد. باید اجازه میداد ابتدا در مدح و ثنای شهدای آتش نشان که با بزرگمردی و قلبی سرشار از شجاعت جونشون رو از دست دادن؛ یک فیلم مستقل ساخته بشه، بعدش بیاد یه حادثه اسفبار و اون داستان ایثارگری رو دستمایه فیلم بدردنخورش قرار بده. اینا سوژه خراب کنن.فیلمساز نیستن. انگار هرکی اول بره سراغ سوژه های ناب، بهش اسکار میدن.
1 لایک
پاسخ دهید
1398/01/29
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
بنظرم کیایی از احساسات مردم سوءاستفاده کرد. باید اجازه میداد ابتدا در مدح و ثنای شهدای آتش نشان که با بزرگمردی و قلبی سرشار از شجاعت جونشون رو از دست دادن؛ یک فیلم مستقل ساخته بشه، بعدش بیاد یه حادثه اسفبار و اون داستان ایثارگری رو دستمایه فیلم بدردنخورش قرار بده. اینا سوژه خراب کنن.فیلمساز نیستن. انگار هرکی اول بره سراغ سوژه های ناب، بهش اسکار میدن.