نیمه های راه می اندیشی آیا این یک کاوِر از "درباره الی" ست؟ دقایقی بعد می اندیشی که آیا این یک کاوِر از " مَلی و راه های نرفته اَش" است؟ اما در پایان فیلم میفهمی این اثر یک "مَلی درباره اِلی" ست. و کات!! رعنا که مانند سابق به ضرب کتک شوهرش می میرد. میلاد هم عطف به ماسبق زنش را می زند. امیر هم مانند فیلم سعادت آباد نقش گوریل انگوری مهربان را دارد. اندیشه هم مانند سپیده درباره اِلی یک خوردنی متعفن را به خورد خودش می دهد. نقش دُرسا را هم برای بستن تهِ فیلم اضافه کرده بودند تا مانند آثار اصغر فرهادی پایانش باز نباشد و بفهمیم میلاد زنش را کتک زد اما نکشت. دوست ناباب دُرسا موجب قتلش شد و چقدر هم ناگهان!! بقول شاعر زبانم در دهان باز بسته ست از اینهمه هنر کارگردانی و فیلمسازی و تجدید خاطره با سوژه های مُرده...
2 لایک
0نظر
بیوگرافی سید محمد موسوی
ما کمی عجیبیم. مشاهیر دنیایِ تصویر رو نمی بینیم.برای بی ارزش ترین ساخته های سینما سرودست میشکنیم. عجیبیم.