نقاب(بررسی به یاد ماه چهره خلیلی) : اگه سینمای کمدی ما آثار فاخر با فیلم نامه های حساب شده زیاد داشت،می گفتم فیلم نقاب فقط برای زمان خودش خوب بوده ولی وقتی به امروز هم نگاه می کنین می بینین که نقاب نه فقط برای زمان خودش بلکه برای الان هم یک کمدی قابل احترامه ولی چرا امروز تا اسم سینمای کمدی میاد،کارگردان هایی پیدا میشن که با موضوعات سخیف و پیش پا افتاده مخاطب رو دست کم می گیرن؟ اقتصاد سینما به جای خود ولی این هنر، بی پولی رو می تونه تحمل کنه ولی اگه ازش تفکر رو بگیری هیچ چیزی براش باقی نمی مونه نقاب با نویسندگی هوشمندانه ی پیمان قاسم خانی،تونسته علاوه بر اینکه مخاطب رو سرگرم کنه با تعلیق مشتاق ادامه ی ماجرا نگه اش داره این خیلی مهمه،یعنی قرار گرفتن کمدی در بستر داستان که کار واقعا سختی هم به حساب میاد مهم ترین نکته ی مثبت این فیلم،پراکنده شدن جذابیت هاش در نقاط مختلف فیلم نامه است،نقاب در تمام قسمت هاش،چیزی برای غافلگیر کردن مخاطب کنار گذاشته محتوا هم جالبه و جای فکر داره،حکایت آدم هایی که هر کدوم به روش خودشون سهم شون رو از این دنیا می گیرن ! بازی ها هم خوب بودن ولی سارا خوئینی ها زیاد جالب بازی نکرد و ماه چهره خلیلی هم چه عجیب که داخل این فیلم هم سر انجام از این کره خاکی پر می کشه و در نهایت،امسال این اتفاق واقعا افتاد روزگار عجیبی هست،یک روز فیلم همه مون به واقعیت تبدیل میشه در این چند تا بررسی از فیلم های زنده یاد ماه چهره خلیلی در سال های مختلف،به این نتیجه رسیدم که این هنرمند چقدر گزیده کار بوده فیلم هایی رو کار کرده که بعد از صرف وقت براشون،حس بیهودگی نمیاد سراغ آدم این ارزش قائل شدن یک هنرمند رو نسبت به مردم اش نشون میده روحت شاد بانوی اصیل و هنرمند
من به شخصه بسیار علاقه مند هستم برای بررسی های شما
لطف دارین