محسن وزیری: فرهادی همچنان در بالاترین کیفیت خودش کار میکند و راههای جدید را امتحان میکند، کاری که شاید هر کارگردانی بعد از چند فیلم موفق هیچوقت انجام ندهد.
محسن وزیری: «فروشنده»، احتمالاً جنبههای معمایی بیشتری نسبت به باقی آثار فرهادی خواهد داشت. کشف رازهای ساکن قبلی خانه و رابطهی احتمالی شخصیتهای اصلی با او، میتواند دستمایهی فرهادی برای خلق تعلقی باشد که در فیلمهای او کمتر دیدهایم.
محسن وزیری: ابد و یک روز خودش است، ادای کسی را درنیاورده است. مهارتهای کارگردانی روستایی به تجربیات نویسندگیاش میچربد. سعید روستایی در تکتک سکانسهای فیلم مشهود است اما در تصویر کلی، فیلم یک هستهی توخالی است.
محسن وزیری: بعدها از نام بادیگارد شاید به عنوان یک دستاورد بزرگ فنی برای عوامل سازندهاش یاد شود اما فیلم آن ظرفیتی را ندارد که تبدیل به اثری خاطرهانگیز برای طرفداران حاتمیکیا شود.