سیدعلاء سیادت : داستان خجالت نکش در باره مردی روستایی ببا بازی احمد مهرانفر است که در دهه 70 و زمانی که 3تا بچه دارد تصمیم میگیرد با توجه به قانون های حمایتی کشور و قانون دوتا بچه کافیه ، دیگر بچه دار نشود و...
سیدعلاء سیادت : دارکوب در کل فیلمی شریف است که قصه ای که به ظاهر بسیار تلخ مینماید را ، با لطایف سینما به گونهای تعریف میکند که مخاطب نه دچار سیاهنمایی شود و نه در حین دیدن فیلم دچار آزار شود. اما از لحاظ کارگردانی حرکتی رو به عقب برای بهروز شعیبی محسوب میشود.
سیدعلاء سیادت : همین فضای فانتزی فیلم و تعدد شخصیتها حیوانی در کنار کاراکترهای انسانی باعث سختتر شدن کار گروه شده است. پلانها مختلف در فضاهای مختلف و با کاراکترهای مختلف ریسک بزرگی بود که گروه به خاطر داستان آن را پذیرفت .
سیدعلاء سیادت : در کل میتوان ایده جشن دلتنگی را خوب دانست . اما این ایده هیچگاه تبدیل به یک داستان کامل و خوب نمیشود و با اجرای ضعیف تبدیل به یک فیلم کسالت بار و خستهکننده شده است.
سیدعلاء سیادت : قصه ماهورا در روزهای آغازین شروع رسمی جنگ در روستایی مرزی در نزدیکی هویزه میگذرد. تیتراژ فیلم پر است از اسامی بازیگرانی آشنا که نوید دیدن فیلمی خوب را میدهد اما نتیجه چیزی نیست که انتظار دارید .
سیدعلاء سیادت : عرق سرد فیلمی داستانگو و جذاب برای مخاطب است و میتوانست با تغییر نگاه در نیمه دوم فیلم و اصلاح برخی قسمتهای فیلم و فرار از سیاسیکاری تبدیل به فیلمی تاثیرگذار شود . با اینکه حرفی که فیلم میخواهد بزند خوب است.
سیدعلاء سیادت : پیمان معادی میتوانست با خروج از فضای شعارگونه اثرش را به یک فیلم موفق تبدیل کند اما اکنون تنها با روایتی دوپاره از دغدغههای نویسنده و کارگردان مواجهیم که تبدیل به یک اثر واحد و خوب نمیشود.
سیدعلاء سیادت : به وقت شام مطمئنا بهترین اثری است که در ایران برای نشان دادن حقانیت ایران و مدافعین حرم و روشن کردن چهره واقعی داعش ساخته شده. اثری که امید است نه تنها در ایران بلکه خارج از کشور هم به خوبی دیده شود.
سیدعلاء سیادت : فیلم از رنگ و تصویر و ریتم خوبی برخوردار است اما مهمترین نقطه کارگردانی یک فیلم به خصوص در ژانر طنز روایت قصه و ایجاد موقعیت های طنز است. اما مصادر به شدت در این زمینه ضعف دارد .
سیدعلاء سیادت : کامبوزیا پرتوی قبلا با کافه ترانزیت اثبات کرده بود که کار در جاده و پرداخت درامی خانوادگی را به خوبی بلد است و با شنیدن نام فیلم جدیدی _کامیون_ با ذهنیتی مثبت به پای فیلم مینشینیم .
سیدعلاء سیادت : فیلم امپراطور جهنم پر است از اشتباهات تفکری و نوشتاری. اولین جمله ای که بسیاری از مخاطبان فیلم پس از دیدن آن بیان میکردند این بود که فیلم شما دارد از علت پیدایش جبهه های تکفیری دفاع میکند.
سیدعلاء سیادت : مصطفی کیایی موفق شده در فاصله یک سال پس از رخ دادن یک فاجعه بزرگ و آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو با نگاه خودش قسمتی از این رخداد بزرگ را بازسازی کند.
سیدعلاء سیادت : سیانور فیلمی شده که تصویر بسیار خوبی از ساواک و سازمان مجاهدین، ارایه میدهد اما جای یک قهرمان انقلابی برای ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتر و موفقیت بیشتر در اکران و جشنوارهها ، در این فیلم بسیار خالی است.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: