مسعود غزنچایی: قربانی، زنی است که از تمام این دنیا، یک اجازه موتورسواری و اشتغال برای تامین معاش خانواده میخواهد و ای وای بر جامعهی مردسالارِ متعصب دروغگوی فاسدی که نمیگذارد «آذر» نفس بکشد.
مسعود غزنچایی: فیلم، قصهای بسیار ساده و خطی دارد و هیچ گرهافکنی ندارد و بیدلیل، بارها اطلاعاتی را که مخاطب میداند، برای او تکرار میکند و با ریتم کندش، لحظات خستهکنندهای را برای مخاطب رغم میزند.
مسعود غزنچایی: قصد فیلمساز، ایجاد اتمسفر و فضایی سرد، بیروح و یخزده بوده است که به مدد فیلمبرداری و قاببندیهای مناسب و استفاده از کنتراست در نورپردازی توانسته است چنین فضایی خلق کند.
مسعود غزنچایی: فیلم «اسرافیل» در فرم، چیز جدیدی نسبت به فیلم قبلی پناهنده ندارد و در قصهگویی حتی عقبتر و سردرگمتر از آن است. پناهنده با «اسرافیل» نتوانسته از جایگاه یک فیلم اولی کوچ کند و هنوز در فضا و فرم فیلم اولش درجا میزند.
مسعود غزنچایی: باجان" به مراتب از همه جهت نازلتر از "کوچه بینام" است و از آنجا که صرفا تصویر یک پیرزن غرغروی منفعل و بیاثر در میان اطرافیانش است، تنها حاصلش این شده که در کارنامه بازیگری فاطمه معتمدآریا، بدترین بازی او بشمار میآید.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: