مردی میانسال که آپارتمانش را در اختیار شایان و شارلین برادرزادههایش قرار میدهد و به سرزمینهای شمالی میرود. شایان و شارلین در آپارتمان عموجان با نوشتههایی درباره وودی آلن، طبقه متوسط و سینمای ایران روبرو میشوند و مستند ناتمامی از عموجان میبینند که در آن موسی غنینژاد،مراد فرهادپور و امید مهرگان حضور دارند. آنها تصمیم میگیرند فیلمی تجربی براساس ایدههای عموجان بسازند. صحنههای خارجی در قالبی شبیه به فیلم-مقاله از جمله آثار تجربی است که بعد از سالها در معرض نمایش گروه بزرگتری از مخاطبان قرار میگیرد.