لس آنجلس تهران

‏لس آنجلس تهران‏ (1396)
‏Los Angeles - Tehran‏

4.2
رای شما:
0/10
بر اساس رای 394 کاربر
فانتزی, کمدی
اکران شده در 1397/07/18

خلاصه داستان فیلم سینمایی لس آنجلس تهران
با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک‌چرخ‌زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت !

صوفیا نصراللهی: «لس آنجلس تهران» فیلم شکست‌خورده‌ای است. توالی پلان‌ها بی‌منطق است. سکانس‌ها چسب ندارند. و به نظرم تینا پاکروان کارگردانی کمدی را بلد نیست. برای کارگردانی کمدی باید حسی از زمان‌بندی، شوخی و البته منطق شوخی‌نویسی داشته باشید که به نظر می‌رسد پاکروان ندارد.
یاسمن خلیلی‌فرد: «تهران لس آنجلس»که لوکیشن‌های خارج از ایران و بازیگران غیرایرانی و موضوعات بین کشوری دارد، عموماً با استقبال زیادی مواجه می‌شوند. نمی‌دانم این را باید عیب تلقی کرد یا حسن. این که سینمای بی‌رونق این روزها، بتواند با فیلمی که مردم از آن استقبال می‌کنند رونقی بگیرد شاید یک موهبت باشد اما این که فیلمی کم مایه که در ژانر خود کم و کسری‌های بسیاری دارد
میثم کریمی: « لس آنجلس تهران » را می‌توان یکی از سطحی‌ترین و بی‌مزه‌ترین کمدی سال‌های اخیر سینما دانست که نه می‌تواند بخنداند و نه حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. فیلم چند شخصیت تک بُعدی دارد که از این سو به آن سو می‌روند و بی‌مزه‌ترین موقعیت‌های کمیک را به اجرا در می‌آورند تا مخاطب با تماشای آن‌ها به خنده بیفتد.
به گفته تینا پاکروان ، در ابتدا قرار بر این بوده که "ژرار دوپاردیو" بازیگر نامدار فرانسوی ، به جای پرویز پرستویی ایفای نقش کند
«شیرین یزدان بخش»، بازیگر فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، 21 آذر ماه سال 1396 در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در مورد نقش خود در این فیلم، بیان داشت:
«امسال در فیلم‌های خوبی همچون «جاده قدیم»، «آکاردئون» و «لس آنجلس تهران»، به ایفای نقش پرداختم که نقشم در فیلم «لس آنجلس تهران»، از همه متفاوت‌تر است زیرا برای اولین بار نقش مادر بازی نمی‌کنم.
«پرویز پرستویی» و «تینا پاکروان»، پس از فیلم سینمایی «خانه کاغذی» که همبازی بودند، فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، دومین همکاری آنها است.
سوتی های فیلم لس آنجلس تهران (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم لس آنجلس تهران (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم لس آنجلس تهران
پخش کننده: نیکان فیلم
میزان فروش: 7،175،111،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم لس آنجلس تهران (از مجموع 48 رای)

ارزش تماشا
3.4
خوش ساخت
3.2
بازیگری
4.6
خلاقانه
3.3
محتوای مناسب
1.8
تفکربرانگیز
2.0
مناسب خانواده‌
4.0
مناسب کودکان
4.0
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم لس آنجلس تهران (126 بررسی)
یلدا
خیلی بیخود بازیگری خوب
موضوع افتضاح فیلمنامه😑😑 از آقای پرستویی انتظار نداشتیم
1 لایک
0 نظر
1398/05/11
سام کارگردان
موضوع نداشت ولی بد هم نبود
0 لایک
1 نظر
1398/05/10
راد شهبازی
آیا این جمله تحلیل محسوب میشود ؟!
فیلمی که دارای محتوا نباشد ، آیا اصلا فیلم محسوب میشود ؟
1 لایک
1398/05/11
پرسا صادقی
گیشه گیشه گیشه
واقعا جای تاسف داره خیلی از انسان ها وقتی میخوان فیلمی برای دیدن انتخاب کنن ب لیست بازیگر نگاه میکنن
من وقتی بازیگری مثل اقای پرستویی میبینم با اون کارنامه ی درخشان میرم سمت فیلم
من وقتی اسم خانوم افشار رو میشنوم میرم سمت فیلم
شما ها که هنرمند هستین ، چرا ؟؟؟؟
این باعث میشه تمام تفکراتمون نسبت به شما ها عوض بشه
یه نگاه ب کانامه ی کاریتون بکنین از مارمولک بگیم یا از لس انجلس تهران ؟؟؟
بر چه اساسی بازی کردین ؟؟
شما هنرمندین !!!
البته میشه گفت بخشیش تقصیر اینکه در ایران سینما صنعت نیست و بازیگر ها از بی پولی مجبور به بازی در فیلم های مزخرفی این چنینی میشن
کاشکی ب جای این همه هزینه برای این فیلم مزخرف و بی محتوا ، هزینه میکردن برای کار های خیر !!!
جای تاسف داره
اما از فیلم ، محتوا ک نداشت حالا ک چی مثلا ؟ کدوم فیلممون دیگ محتوا داره ک این یکی داشته باشه 🙄😑
موضوع و پیامد خاصی هم نداشت
حتی خنده دار هم نبود
کلا هیچی نبود
تاسف بارههههه
5 لایک
1 نظر
1398/05/04
یلدا
واقعا موافقم من هم به بازیگر ها نگاه می کنم و انتخاب می کنم
0 لایک
1398/05/11
نیما جعفری آشغال ترین فیلمی که دیده بودم.نمیدونم چطوری تو پرده سینما 7/000/000/000 میلیارد فروش داشته.واقعا تاسف باره
1 لایک
1 نظر
1398/03/21
یاور
دقیقا همونطوری هفت میلیارد فروش داشته که الان ما همه با هم هستیم رکورد فروش رو میزنه
0 لایک
1398/03/21
مرتضی نعمتی
یکی از چرت ترین سینمایی های ایران
واقعا از آقای پرستویی و خانم افشار بعید بود که تو این فیلم چرت بازی کنن
0 لایک
0 نظر
1398/03/20
محمد حسین قاید
افسوس برای سینمای ایران با این اثر
لس آنجلس تهران بیداد میکرد
تنها برای گیشه فروش ساخته شده است😔
0 لایک
0 نظر
1398/03/18
امیرحسین
چرت و پرت ترین فیلم
0 لایک
0 نظر
1398/03/09
مرتضی نعمتی
واقعا بد بود
0 لایک
0 نظر
1398/03/05
سید محمد موسوی
نکته:"در باب ادایِ احترامِ سینماگران به بازیگران قبل از انقلاب-چه آنها که ماندند و چه آنها که رفتند- یک موردی مرا می رنجاند. من با شدت و ضعف قدرت بازیگری برخی عناصری که این سالها خیلی به ایشان پرداخته می شود و از آنها یاد می شود ندارم؛به هنرمند بودن یا نبودن شان هم کاری ندارم. فقط یک مورد مرا می رنجاند.
چرا باید ما در ایران اسلامی، شاهد فیلم هایی باشیم که به برخی آثار منتشر شده در ایران قبل از انقلاب اشاره می کنند که آن آثار شامل صحنه های مبتذل و غیر قابل گفتن و بعضاً جِ ن سی بوده اند؟؟ همین فیلم "ممل آمریکایی"، اسمش را در گوگل سرچ کنید، نتیجه جستجو را ببینید. آیا این آرمان سینمایی ست که خود عواملَش آن را سینمایِ پاک می نامند؟؟ آیا یادکردن از این فیلم افتخار دارد خانم پاکروان؟؟ آیا اشاره به بهروز وثوق اشاره به ناپاکی های او در سینمایِ قبل از انقلاب است یا صرفاً هنرِ او؟؟ بردن نامِ بهروز وثوق چه چیز را در ذهن مخاطب ایجاد می کند؟؟ مخصوصاً مخاطبی که هنوز از دهه 50 شمسی، فاصله چندانی نگرفته و آن فیلم فارسی ها را بخاطر دارد. شما که اصلاً در آن دوران نبوده اید، سنگ چه چیز را به سینه می زنید؟؟ اینها را اضافه کنید به اینکه حتی بهروز وثوق هم از دیدن این فیلمِ بی ارزش شما،‌ به ستوه خواهد آمد. شما نام او را در یک اثر فاخر نبرده اید. در اثری زشت و بی معنی برده اید. چرا باید به آن افتخار کنید؟؟
ایکاش کسی بود که این رویکرد سینماگران را توضیج میداد. البته از یاد نبریم که ما با جمشید مشایخی و داوود رشیدی و علی نصیریان و عزت الله انتظامی و محمدعلی کشاورز چه کرده ایم که قرار است با بهروز وثوقی هم همان کار را تکرار کنیم؟؟ غیر از اینکه فراموششان کردیم و گذاشتیم در کنج عزلت و انزوا بمیرَند..."
2 لایک
2 نظر
1398/02/21
یاور
یک دادی کمه خدایی سید جان
به نظر من همین که بخش های خنده دارش به خاطر خود بازیگرا بود بجای دیالوگ های جنسی شرف داره به کمدی های الان

به نظرم مهناز افشار هم واقعا بازی خوبی داشت به اندازه کمدی بازیش راضی کننده بود
1 لایک
1398/02/21
سید محمد موسوی
اوووممم.باشه حالا چون قبولت دارم و پرویز رو دوست دارم و این فیلمم شوخی جن سی نداشت، 3 ستاره.
درکل بازیها به دلم ننشست.فیلمنامه هم نداشت. اما برای تلاش شون 3ستاره.
اوکی.
0 لایک
1398/02/22
سید محمد موسوی
خطر لو رفتن داستان
"لس آنجلس تهران" به یاد "‌ممل آمریکایی"
در این اثر شما ابتدا با یک راوی مواجهید که به آن "نَرِیتور(narrator)" می گویند.راوی بسیار بی مزه و لوس است.دیالوگ هایَش وجاهت سینمایی ندارد. زیرا یک راوی نباید اساس فیلم باشد. فقط باید کمک کننده باشد. اما این راوی اگر نباشد خیلی از سکانس ها مزخرف و مسخره می شود. این بزرگترین مشکل فیلم است.
در ادامه بیننده مکان هایی را میبیند و تصاویری. انتقاداتی را در قالب شوخی می شنود و کمی حافظه تاریخیَ ش قِلقِلَک می شود. این ترفند قدیمی خوب است. اما به بدترین شکل از آن استفاده شده است.زیرا کسی این ترفند را اینقدر گل درشت بکار نمی برد که اصطلاحاً تو دوق مخاطب بزند!! این حد از ناشیگری واقعاً تأسفبار است.گویی "تیناپاکروان" تمام احتیاط و عقلی که در ساخت فیلم "خانوم" داشته، بیکباره کنار گذاشته.
سپس شما با کمک راوی با کاراکترها آشنا و به درون فیلم هدایت می شوید. اینجا کمی فیلم جذاب بنظر می رسد اما خیلی زود همه چیز لو می رود. بازی ها باسمه ای می شود؛حتی جَست و خیز های مهناز افشار-که بخاطر شباهتَش به گوگوش در فیلم ممل آمریکایی انتخاب شده-به بهتر شدن فیلم کمک نمی کند.حرافی های کاراکتر "ژوبین" و ادا اصول های "ماهایا پطروسیان" و قِر و غَمزه های "گوهر خیراندیش" و چشم و ابروی "پرویز پرستویی" هم کارساز نیست و فیلم به شدت به سردی می گِراید!!
موزیکال!! شاید من این فیلم را در ژانر موزیکال_فانتزی قرار بدهم. اما طنز نه!! کمدی؟؟ حرفَش را نزنید. شوخی نکنید که شوخیَ ش نیز زشت است. با بالاترین ارفاق؛ همان موزیکال_فانتزی. البته ترانه خوانی و حرکات بدن "ژوبین رهبر" و خوانندگی "بهروز(پرویز پرستویی)" و شوآف های "مهناز افشار" هم جزو نواقص این اثر است که در کنار شوخی های بیمزه و نُنُرطورِ آن، این اثر را تبدیل به یکی از بدترین فیلم های مثلاً طنز سینما می کند.
کاراکترها شدیداً مزخرف اند و هیچ مقبولیتی ندارند. مخصوصاً کاراکتر "ماهایا پطروسیان" بهیچوجه باورپذیر نمی شود. انگار برای کارگردان مهم نبوده که شخصیت پردازی هایَش کمی وجاهت هنری داشته باشد. بشدت دم دستی و نخ نما.این تمام تعریف من از این کاراکترها ست.
اما بیشترین اشکال به فیلمنامه است. هیچ فیلمنامه ای وجود ندارد. همه چیز بداهه است و سَمبَل کاری شده. ترجیح کارگردان با ساختن فیلمی ست که فقط میخواهد شما را به یاد "ممل آمریکایی" بیاندازد. حتی در جایی انگار حس می کند مخاطب هنوز به یاد "ممل آمریکایی" نیافتاده است. پس از فیلم مذکور نام برده می شود و حتی اسم "بهروز وثوقی" به میان می آید!! خواهشاً متوجه شوید "تیناپاکروان" دارد به "بهروز وثوقی" ادای احترام میکند. بفهمید.شما را به خدا بفهمید...

سرانجام سخن. این اثر را نبینید. من هم گولِ پرویز را خوردم و دیدم. نبینید. چیزی نمی شود. همین :)
1 لایک
0 نظر
1398/02/21
سید محمد موسوی
"لس آنجلس تهران" به یاد "‌ممل آمریکایی"
یک دیالوگ از "باران کوثری" در فیلم "عصبانی نیستم(رضا درمیشیان)" بود که بسیار دیالوگ خوبی ست. او گفت:"نمی دونم چرا آدما وقتی میخوان بگن دارن حرفی مهمی میزنن؛‌خودشونو پشت اسم های بزرگ قایم می کنن" ... و واقعاً چنین ست. هرکدام از ما که میخواهیم دیگران را مجاب کنیم که حرفمان درست و منطقی ست،از یک بزرگی نقل قول می کنیم، فلان امام یا فلان دانشمند یا فلان فیلسوف یا فلان ورزشکار یا فلان نویسنده یا فلان بازیگر معروف !! شاید دلیلَش اینست که خودمان را پوچ و تهی می بینیم یا شاید غرق در آن اسطوره شده ایم. بهرحال. بگذریم.

"لس آنجلس تهران" برداشتی از "ممل آمریکایی(بهروز وثوقی)" دارد. انگار مثلاً ممل از فرنگ برگشته باشد. نمی توان تأثیرات "ممل آمریکایی" را در آن ندید. پس بیایید با چاشنی ممل این فیلم را بررسی کنیم.
1 لایک
0 نظر
1398/02/21
ابوالفضل خلیلی مزخرف
0 لایک
0 نظر
1398/02/19
محمد سام
خیلی چرت بود
0 لایک
0 نظر
1398/02/15
مجتبی
مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف مزخرف
1 لایک
0 نظر
1398/02/12
هدیه
حرف دل منو زدین واقعا برای اقای پرستویی متاسف شدم مخصوصا سکانسهای دلبری کردنشون از پطروسیان خجالت اوربود
1 لایک
1398/02/12
مجتبی
به خدا حرص ادمو در میارن...نود دقیقه میشینی میخوای خستگیت در بره....بیشتر خسته میشی
0 لایک
1398/02/13
سپیده علیمرادی
ولی خب فقط بازی فوووووق الغاده خانوم خیراندیش بود که جذابش میکرد
0 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
توش شکی نیست
0 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
اینکه فیلم مضخرف بود
2 لایک
1 نظر
1397/11/30
مجتبی
از مزخرف هم گذشته بود...
1 لایک
1398/02/12
ماهی فقط زور میزدن فیلم جذاب و گیرا باشه اگه مهناز افشار نبود فاتحش خونده شده بود
0 لایک
1 نظر
1397/10/25
مجتبی
اونم مزخرف بود بابا
0 لایک
1398/02/12
فیلم بین دی ماه در شبکه نمایش خانگی 📺
توزیع کننده: هنر اول
0 لایک
0 نظر
1397/10/16
مهدی مهربانی فیلم بسیار ضعیفی بود
1 لایک
0 نظر
1397/10/08
م م ز
عالی فقط کی پخش میشه
0 لایک
0 نظر
1397/09/10
مهران
چرا؟واقعا چرا؟
هنر همیشه برای بهتر کردن حال جامعه بوده نه بلعکس
0 لایک
0 نظر
1397/09/10
مهران
امیدوارم آقای پرستویی پول زیادی برای بازی در این فیلم گرفته باشن...
0 لایک
0 نظر
1397/09/10
ثنا اسمعیلی
تنها نقط قوت کا بازی عالی استاد پرستویی و خانوم افشار اما فیلمنامه و نوع کار سرگرم کننده و تفکر برانگیز نبود
2 لایک
1 نظر
1397/08/27
زهرا
لایییییککک ثناا جون
1 لایک
1397/09/03
محمد جواد شاکری
خیلی هم عالی
0 لایک
3 نظر
1397/08/25
زهرا
کجاش عالیه
2 لایک
1397/08/26
فاطمه نژاده
خودت به فیلم ده ستاره میدی بد میگی کجاش عالیه؟:)
1 لایک
1397/08/27
زهرا
عزیزم پوزش
1 لایک
1397/09/03
مهدیس واقعا خسته کننده بود. حیف بازیگراش که توی همچین فیلمی بازی کردن.
1 لایک
2 نظر
1397/08/25
نیما داداش پور
چی میگی اخه اشکال چیه بوده ی نفر گفته تو ام یاد گرفتی
0 لایک
1397/08/26
نیما دستوری
بیشتر جاهاش اره
0 لایک
1397/10/20
راد شهبازی
دقیقا این حجم از نظرات منفی هم بخاطر همین موضوعه که شما فرمودید
0 لایک
1397/08/15
علی فیلم بین
استاد پرستویی بیش تر دنبال نقش های متفاوت و غیر تکراری هستن و تجربه های جدید میخوان.
به این نکته هم توجه کنید که فیلم نامه های ضعیف همیشه هم قابل استناد نیستن.
چون ممکنه فیلم توی اجرا، ضعف داستان اش رو بپوشونه.
به هر حال ریسک پذیری پرویز پرستویی به شدت قابل تحسینه.
2 لایک
1397/08/15
راد شهبازی
بله ! اما پرستویی با وجود این تعداد آثار بی نقص در سوابق کاری شان ، چگونه نتوانستند فرق یک فیلمنامه خوب و بد را از هم تشخیص دهند !
اصلا فیلمنامه ای که ضعیف باشد و به اصطلاح "نگیرد" از همان نگاه اول پیداست !
چه حیف که پرستویی همبازی نابازیگری شده که حتی یک تجربه در سینما به صورت حرفه ای یا غیرحرفه را نداشته ! چه حیف که من مخاطب باید به رپ خواندن و یا رقصیدن پرستویی بخندم ؛ نه به یک شوخی فکرشده ! چه خوب که حداقل "ژرار دوپاردیو" از بازی در این فیلم انصراف داد !!!
2 لایک
1397/08/17
اسنوییی مزخرففففف
0 لایک
1 نظر
1397/08/04
زهرا
خیلی
0 لایک
1397/08/26
راد شهبازی
به نظر من این تفکر اشتباهه ! من بیننده انتظاری از ابتذال سازان ندارم ؛ اما این انتظار را از دستیارکارگردانی نامدار و یک جمع از بازیگران طناز و مشهور را دارم که حداقلش مخاطب عام را با رضایت روانه خانه سازد (با توجه به اینکه اصلا این دست فیلم ها تنها برای شاد کردن مخاطب ساخته میشوند که این خود یک سوتفاهم است)
این فیلم حتی اصول و استاندارد های یک کمدی های صرفا فانتزی را زیر سوال می برد ! فیلمی که حتی عاجز از خنداندن مخاطب عام سینماست ، با وجود این تعداد بازیگر طناز ؛ مخاطب را خسته و کلافه از سینما راهی خانه می کند ، درضمن قرار نیست چون فیلم های سینمای تجاری مبتذل و بی کیفیت باشند ؛ سطح توقع مخاطب پایین آید ! در همین سینما ما آثاری داشتیم که حتی با وجود کمدی بودنشان ، در رده های جهانی به خوبی ظاهر شدند
2 لایک
1397/08/03
علی فیلم بین
آقا طاها میخواستم جواب سوال ات رو بدم ولی آقای رادشهبازی همه چی رو کامل و واضح شرح دادن.
1 لایک
1397/08/04
طاها مزینانی
البته منم فیلمو ندیدم من تو تیزر حال و هواشو دیدم اینجوری برداشت کردم که ظاهرا خیلی مضخرفه
البته تبلیغات کارش تحریکه دیگه :))))
منم از تینا پاکروان و پرویز پرستویی و… انتظار دیگه ای دارم

ممنون از آگاهیتون
0 لایک
1397/08/20
ناشناس
زرد ؟؟؟؟
این فیلم بر علیه فیلم های زرد ساخته شده و دیدنش نسبت به دو فیلم زرد روی پرده (لازانیا و هشتگ) ارزش بیشتری داره و به نظرم خیلی متفاوت از فیلم های زرد و آبگوشتیه..‌.
0 لایک
1397/07/29
سید محمد موسوی
عصبی تون کرده بوده این فیلم فک کنم...
0 لایک
1398/02/02
آرتاس منتیل
من واقعا تو ادبیاتم تو نوشتن سعی میکنیم که همه چیز رو رعایت کنم ولی نمیدونم چرا دوستان گاها توجه نمیکنن به این نکات ریز !
پریزیوال جان ! گفتم ( اغلب زرد هستن) ! با همشون زرد هستن فرق میکنه برادر من !
مصادره زرد نبود، رد میکنم این برداشتتو !
0 لایک
1397/07/28
راد شهبازی
برایم روشن نیست که شما بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان و برترین های سینمای حال حاضر ما را زیرسوال می برید ، از آن طرف فیلمهایی را حمایت میکنید که در بهترین حالت بتوان آنها را یک فیلم معمولی در سینما دانست !
2 لایک
1397/07/29
طاها مزینانی
واقعا مصادره خوب بود
0 لایک
1397/08/02
الهام فرهنگ
سال‌ها بعد، وقتی که تاریخ سینمای ایران رو میخونیم نسبت به این دهه سینما خنده‌ی تلخی میکنیم. فیلمهایی زرد که فقط تلاش میکنند بفروشند
3 لایک
1397/07/28
سید محمد موسوی
سلام بر دوستان.
واقعاً‌ این قبیل آثار یعنی دهن کجی به مخاطب نه به نظام ناظر بر تولیدات سینمایی.
میگن محتوی بایدبا فرم همراه باشه و فرم منطبق بر محتوی. این اثر فقط تطبیق ابتذال بود بر هجویات.
من بشدت منزجر میشم از اینکه کاهانیِ شیطان صفت تو فیلماش مردهای برهنه رو بدون دلیل موجه نشون میده. این یعنی دهن کجی به عفت و حیا و اخلاق. شور قضیه رو دیگه درآورده.
تو هر فیلمی میاد همین ابتذال رو نشون میده. . . .
1 لایک
1398/01/31
آرتاس منتیل
آخ گفتی آخ گفتی ! جای یونس خالی یکم چنلج داشته باشیم !
1 لایک
1398/01/31
سید محمد موسوی
منم عشق چللللللنننج...
0 لایک
1398/02/02
ایلی ویلی
عالییییییییییییییی
0 لایک
0 نظر
1397/07/27
محمدرضا ن.ب
فیلم نامه فوق العاده ضعیف.و کارگردانی مبتدی.چجور آقای پرستویی سابقشونو زیر سوال بردن با این کار افتضاح!!
1 لایک
2 نظر
1397/07/26
علی فیلم بین
قطعا پرویز پرستویی با 47 سال سابقه بازیگری علت قابل توجهی برای کار خودش داشته.
پس خواهشا این گوهر نایاب سینما رو سرزنش نکنید.
0 لایک
1397/07/27
آرتاس منتیل
خوشحال میشیم این دلیل رو با یک تحلیل خوب بشنویم.
0 لایک
1397/07/28
سپنتا ملکی
خیلی فیلم بدی بودمن اصلادوست نداشتم وبابازی های بدازخانم پاکدوان بعیدبود.
0 لایک
1 نظر
1397/07/26
علی فیلم بین
خانوم پاکروان مگه کارهای شاخصی ساخته بودن که کمدی ضعیف ازشون بعید باشه!
0 لایک
1397/07/27
حسام
به نظرم فیلم متنوع و جدیدی بود ایفای نقش بازیگرانشم عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/07/24
خانم کاظمی چه زود یک میلیاردو رد کرد!!بیشتر از هشتگ شد
1 لایک
2 نظر
1397/07/23
علی فیلم بین
خخخ خانوم کاظمی روی کمدی های روی پرده خیلی حساس شدین.
0 لایک
1397/07/27
زهرا
چه باحال
0 لایک
1397/08/26
امیررضا بازیگران های خوبی داشت ولی خود فیلم خوب نبود.
0 لایک
0 نظر
1397/07/23
راد شهبازی
درسته ، اما متفاوت بودن دلیلی بر قابل بودن آن اثر نیست ! به عقیده بنده ؛ خوک و خرگیوش به خوبی توانسته بودند یک کمدی کارشده و قوی با مضمون متفاوت خلق کنند اما "لس آنجلس-تهران" حتی بیننده خودش را در سالن خسته می کند !
0 لایک
1397/07/26
ناشناس
قطعا خوک و خرگیوش ، فراتر از این کمدی ظاهر شدند ولی همین که جسارتی به خرج داده شده برای این که مثل کمدی های زرد نباشه ، قابل تقدیره...
1 لایک
1397/07/29
طاها مزینانی فکر کنم تو این اوضاع بد کمدی این فیلم ارزنده ای باشه
1 لایک
1 نظر
1397/07/22
علی فیلم بین
بعید میدونم!
0 لایک
1397/07/27
محمد احمدیان مرخرف ترین فیلمی که تا حالا توی سینما دیده بودم
0 لایک
0 نظر
1397/07/20
راد شهبازی
کمدی کاملا فانتزی و تاحدی لوده ، فیلمساز خودش هم نمیدانم که باید چه کند ! کارگردان قصد دارد که فیلمش همه چیز داشته باشد ؛ رو به شوخی های بزرگسالانه و لوس فضای مجازی می آورد ، سپس پرستویی را در چند گریم متفاوت بی دلیل در خیابان های لس آنجلس می چرخاند (اینکه اصلا برای چه لحظاتی از فیلم در لس آنجلس فیلمبرداری شده که خودش جای بحث دارد) ، شخصیتی که علاقه شدیدی به رقصیدن و جوک گویی دارد را نمک فیلم می کند ، چند کارکتر ابله و حراف را به داستان اضافه می کند که لودگی را در تمام فیلم به جریان بی اندازد ، در ادامه بی منطقی را بین تمام کارکترهایت تقسیم می کند ! سپس انتظار دارد هم بیننده عام را خوشنود باشد و هم دنبال گر حرفه ای سینما را !
باید به خلاقیت سازنده برای دوری از کلیشه های روز سینمای کمدی این روزها هم اشاره کرد ، اما خلاقیت هم قاعده و اصول دارد ! اینکه یک بازیکن فوتبال ادعا کند که می‌تواند با توپ تنیس نیز فوتبال بازی کند ، نامش خلاقیت نیست ! اینکه یک راوی بی مزه در طول فیلم حرافی کند که تنها به مخاطبت بگویی که همه اتفاقات تصادفیست) در اواخر فیلم هم ناگهان تغییر لحن می دهد و حتی موزیکال می شود ! درکنار تمام این نواقص ، موسیقی خوب و مناسب با مضمون فیلم نیز به شخصه برایم جذاب بود ! کارگردانی که حداقل تلاش کرده که فیلمی متفاوت و ظریف بسازد ! بازی پرویز پرستویی هم در نوع خودش خوب و به اندازه بود
12 لایک
5 نظر
1397/07/20
علی فیلم بین
نمی دونم چرا با اینکه فیلمو ندیدم ولی دوس داشتم نظر تون رو لایک کنم.
1 لایک
1397/07/20
زهرا
نه بابا
0 لایک
1397/08/26
سید محمد موسوی
سلام.
من نمیدونم کسی که فیلمای ملودرام "خانوم" و تراژیک"نیمه شب اتفاق افتاد" رو میسازه، چرا باید سراغ ژانر به قول خودش فانتزی بره. جالبه که امثال پرویز پرستویی و اینا هم بهش پروبال میدن.
1 لایک
1398/02/02
مهدی فرهمند
کاملا با نظر شما موافقم.فیلم آنقدر بی در وپیکر است که هر کسی ساز خودش را میزند!یک ارکستر بدون رهبر که همه دارند فالش میزنند!
1 لایک
1398/04/30
راد شهبازی
البته اگر بتوان آن را یک ارکستر نامید !!!
0 لایک
1398/04/30
محسن یوسفی
چرا نمی شه نمره صفر داد. دادن امتیاز 1 به این اثر تهوع آور، به این فحش بزرگ به مخاطب، به این آشغال بی ارزش، واقعا غیر منصفانه است
0 لایک
9 نظر
1397/07/20
یونس
به هر حال انتخاب خودتون بوده که از فیلم حمایت کنید !
این چنین تخریب هم درست نیست !
اگر این اثر آشغال هست به چه دلیلی ؟!
1 لایک
1397/07/20
محسن یوسفی
شما فیلم رو دیدید دوست عزیز ؟
0 لایک
1397/07/20
یونس
خیر اما بدون دلیل نمیشه هیچ چیزی رو محکوم کرد :|
2 لایک
1397/07/20
علی فیلم بین
آقا یونس چطور بدون دلیل میشه جلوه های ویژه رو محکوم کرد ولی این فیلمو نمیشه؟
بالاخره ایشون هم چن تا فیلم کمدی خوب دیده میتونه تشخیص بده کمدی بد رو از خوب.
موقع قضاوت کردن که میشه به خودتون حق میدین ولی از بقیه حق رو می گیرین.
0 لایک
1397/07/20
محسن یوسفی
یونس عزیز بهت پیشنهاد می کنم 5 دقیقه از فیلم رو نگاه کنی ، درکت می کنم، هنوز داغی، هنوز عمق فاجعه رو به چشم خودت ندیدی. این فیلم ما قبل این حرفاست که بخواد تحلیل بشه یا اصلا درباره اش بحث و گفتگو بشه. 5 دقیقه از فیلم رو ببین. اون موقع خودت هم با من همراه می شی. من به پیشنهاد دوستم و به احترام آقای پرتویی رفتم و شب اول اکران فیلم رو در سینما فرهنگ دیدم . مردم ما که برای هر چرت و پرت و مزخرفی کف و سوت می زنن و سه بار برای دیدنش به سینما می رن . وسط فیلم پا شدن و سالن رو ترک کردن. برای خودم و سینمای کشورم متاسفم که کارمون به اینجا رسیده.
0 لایک
1397/07/20
یونس
جناب فیلم بین ایا شما اصلا از اصول فیلمسازی چیزی میدونید ؟! یا اصلا میتونید فیلم بسازید ؟!
معلومه که نه ! اما درسته میتونید ویژگی ها و خاصیت های فیلم رو در منظوم بیان کنید !
اصلا اجازه بدید یه جور دیگه براتون شرح بدم !
اولین فیلم ساخته شده در سینمای جهان ، که مردم دیدند ، هیچکس نیومد بگه که فیلم بد بود ! همه بلند شدند و فیلم رو تشویق کردند !
چون تازه بود ، تازگی برای مردم داشت !
از اینکه میشه دوربینی رو درست کرد و لحظات رو خلق کرد ! از سادگی ها پیچیدگی ها خلق شد !
دید مردم هم نسبت به زمان از سینما فرق کرد ! زمان خوب و بد بودن رو به مردم فهموند و هر کس دلیل خودش رو داشت برای خوب یا بد بودن !
شما یا من فیلمی میبینید و میگید فیلمبرداری ضعیفی داشت و یک دلیل هم براش میگید ! فلان جاش کج بود ! راست هم حرف میزنید ، اما اینکه فیلمبرداری بد بود دلیل نمیشه که شما فیلمبرداری بهتری میتوتید انجام بدید :))
رابطه این دو رو دریابید !
7 لایک
1397/07/20
یونس
جناب محسن حرفتون رو باز قبول نکردم !
بلاخره از 20 ، 2 رو که میگیره !
0 ستاره ؟؟ خب بلاخره یک جاهایی از فیلم اصول فیلمسازی رو انجام داده بود که !
ویژگی ها رو هم ببینید ، علاوه بر ضعف ها ...
1 لایک
1397/07/20
علی فیلم بین
بله همین طوره! این حرفی که دارید می زنید یک حرف کلیه که همه هم باهاش موافق هستن.
اینکه هر کسی متناسب دید خودش میتونه درباره فیلم نظر بده کاملا حرف درستیه.
ولی اینکه شما به یک قسمت فیلم ایراد بگیرین چون قبلا بهترش رو دیدین یه کم بی انصافیه!
چون باید شرایط ساخت این فیلم ساز ها رو هم در نظر گرفت و با نمونه های وطنی مقایسه اش کرد نه جهانی.
1 لایک
1397/07/20
یونس
بی انصافی این هست که به فیلمی که 7 هست 7 بدی ، و به فیلمی که 7 نیست چون برای شرق هست باز هم 7 بدی !
دید به من به فیلمها یکی هست !
هر کی بهتر ، لیاقت بهتر :)))
3 لایک
1397/07/20
کارن
خانوادگیم بود
0 لایک
1 نظر
1397/07/18
زهرا
نه بابا
0 لایک
1397/08/26
علی فیلم بین
تیزر اش که دلقک بازی بود، حالا ایشاا...خودش خوب باشه.
0 لایک
1397/07/18
کارن
خیلی فانتزی بود و بعضی جاهاش تو ذوق میزد
ولی شاید از دیدنش پشیمون نشید..
با تشکر
کارن.
..
0 لایک
1397/07/19
زهرا
اوه نمیدونستم
0 لایک
1397/08/26
کارن
🌟🌟🌟🌟🌟🌟
1 لایک
0 نظر
1397/07/18
کارن
پس در حال ساخته منظوم هان؟
0 لایک
0 نظر
1397/07/18
کارن
من فک کنم ساختش تکذیب شد.
0 لایک
1 نظر
1397/07/18
زهرا
واقعا
0 لایک
1397/08/26
سینا فکری
اکران شد
0 لایک
0 نظر
1397/07/17
فیلم بین اکران از چهارشنبه
0 لایک
0 نظر
1397/07/16
خانم کاظمی از گروه کارگردانی و گروه بازیگران توقع میره فیلم قوی باشه
1 لایک
0 نظر
1397/06/24
فیلم بین اکران از اواسط مهر
0 لایک
0 نظر
1397/06/24
محمدرضا*313* هنوز ندیده چرا امتیاز میدید!!
2 لایک
1 نظر
1397/01/09
ابوالفضل
بی معنی
0 لایک
1397/05/07
مشاهده بررسی‌های بیشتر