به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
فیلم سینمایی لس آنجلس تهران بهکارگردانی تینا پاکروان در 3 سال پیش یعنی سال 1396 در گونه فانتزی و کمدی تولید شده است. لس آنجلس تهران توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 4.2 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان میدهد عموم مردم لس آنجلس تهران را اثری کمارزش، کمکیفیت و نهچندان مهم ارزیابی میکنند. تینا پاکروان و علی حسینی تهیهکنندگان لس آنجلس تهران این فیلم را، بهعنوان محصول کشور ایران تهیه کردهاند. لس آنجلس تهران در تاریخ 1398/02/11 پخش خود را توسط پخشکننده نیکان فیلم در سینما آغاز کرد. در آن روزها لس آنجلس تهران توانست آمار فروش 7،175،111،000 تومان را به ثبت برساند.
بازیگران فیلم لس آنجلس تهران چه کسانی هستند؟ در لس آنجلس تهران بازیگرانی چون مهناز افشار، پرویز پرستویی، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری و ژوبین رهبر به ایفای نقش و بازیگری پرداختهاند. در فیلم لس آنجلس تهران حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفتهاند که از نظر تعداد بازیگران میتوان لس آنجلس تهران را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از اینلحاظ کارگردانی فیلم لس آنجلس تهران باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا تینا پاکروان بهعنوان کارگردان و بهعنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری لس آنجلس تهران توانستهاند در این زمینه موفق باشند و بازیهای درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم لس آنجلس تهران میتوان به بانیپال شومون، محمد علی جناب، برایان للی، امی گواورا، میثم فرخی و جسی ننسی اشاره کرد.
از محتوا و داستان فیلم لس آنجلس تهران چقدر اطلاع دارید؟ فیلمنامه لس آنجلس تهران توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری نوشته شده است.
در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانهای اثر و یا توسط دیگر رسانهها درباره داستان لس آنجلس تهران منتشر شده است، میخوانیم: «با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تکچرخزن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت !»
فیلم لس آنجلس تهران از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخصهای متعدد و گوناگونی میتوان گفت آثار مرتبط فیلم لس آنجلس تهران عبارت است از: فیلم ایتالیا ایتالیا، فیلم دراکولا، فیلم خوک، فیلم سمفونی نهم و فیلم آدم باش.
فیلم لس آنجلس تهران در 1 جشنواره شرکت کرده است.
از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم لس آنجلس تهران نیز آمارها و نکات جذابی را میتوان بیان کرد. براساس آمارها فیلم لس آنجلس تهران به طور متوسط فعالیت 23ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم لس آنجلس تهران یکی از 4 اثر شاخص مهناز افشار، پرویز پرستویی، زهیر یاری و میثم فرخی در حرفه بازیگری محسوب میشود.
همچنین براساس امتیاز مردم فیلم لس آنجلس تهران بدترین اثر شیرین یزدانبخش و بانیپال شومون در حرفه بازیگری محسوب میشود.
4 تن از بازیگران لس آنجلس تهران، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کردهاند، در واقع در لس آنجلس تهران 4 فیلم اولی بودهاند: ژوبین رهبر، برایان للی، امی گواورا و جسی ننسی.
همچنین تینا پاکروان کارگردان لس آنجلس تهران اولین همکاری خود با بازیگرانی چون مهناز افشار، پرویز پرستویی، ماهایا پطروسیان، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، محمد علی جناب و میثم فرخی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران لس آنجلس تهران نیز 71 همکاریِ اول رخ داده، بهعبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 71 همکاری برای اولینمرتبه در لس آنجلس تهران رخ داده است. مانند: مهناز افشار و زهیر یاری، پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان و شیرین یزدانبخش، ژوبین رهبر و بانیپال شومون، محمد علی جناب و برایان للی.
عوامل تولید و بازیگران لس آنجلس تهران در اینستاگرام نیز فعال هستند و مجموع میزان فالوئرهای اینستاگرام 11 نفر از این هنرمندان به بیش از 20،274،072 نفر میرسد. بنابراین لس آنجلس تهران ظرفیت مناسبی برای دوباره دیدن شدن در میان عموم مردم و طرفداران این هنرمندان دارد.
مخاطبان بعد از تماشای فیلم لس آنجلس تهران به ارزیابی اثر در منظوم پرداختهاند و نتایج مهمی درباره شاخصهای هنری، فنی و محتوایی اثر بدست آمده است. براساس نظرسنجی و دیدگاه مردم:
فیلم لس آنجلس تهران نسبتا ارزش تماشا ندارد چراکه تنها 34% مخاطبان معقدند فیلم لس آنجلس تهران ارزش یک بار دیدن را دارد.
فیلم لس آنجلس تهران نسبتا خوشساخت نیست زیرا تنها 32% مخاطبان عقیده دارند فیلم لس آنجلس تهران از لحاظ فنی باکیفیت ساخته شده است.
فیلم لس آنجلس تهران نسبتا عملکرد بازیگریِ خوبی ندارد چراکه تنها 45% مخاطبان عقیده دارند تیم بازیگری فیلم لس آنجلس تهران نقشها را خوب بازی کردند.
فیلم لس آنجلس تهران نسبتا خلاقانه نیست زیرا تنها 32% مخاطبان عقیده دارند داستان و ساختار فیلم لس آنجلس تهران غیرتکراری و جدید است.
فیلم لس آنجلس تهران اصلا محتوای مناسبی ندارد زیرا تنها 18% مخاطبان عقیده دارند حرف و پیام فیلم لس آنجلس تهران مفید و ارزشمند هست.
فیلم لس آنجلس تهران اصلا تفکربرانگیز نیست چراکه تنها 19% نظردهندگان بعد پایان فیلم لس آنجلس تهران به آن فکر میکردند.
فیلم لس آنجلس تهران نسبتا مناسب خانواده نیست چراکه تنها 39% مخاطبان عقیده دارند فضای فیلم لس آنجلس تهران با فرهنگ خانوادهشان سازگار است.
فیلم لس آنجلس تهران نسبتا مناسب کودکان نیست چراکه تنها 39% مخاطبان عقیده دارند فضای فیلم لس آنجلس تهران مناسب کودکان است.
اگر از تصویربرداری فیلم لس آنجلس تهران خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن فرشاد محمدی بوده است. نظرتان درباره ضرباهنگ و تدوین فیلم لس آنجلس تهران چیست؟ تدوین لس آنجلس تهران را بهزاد مصلح انجام داده است. اگر صدای لس آنجلس تهران بهگوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم لس آنجلس تهران یعنی امین میرشکاری آشنا میکنیم. مرجان شیرمحمدی طراحی صحنه فیلم لس آنجلس تهران را انجام نموده و مرجان شیرمحمدی طراحی لباس فیلم لس آنجلس تهران را انجام داده است. ایمان امیدواری چهرهپردازی یا طراحی گریم فیلم لس آنجلس تهران را برعهده داشت. موسیقی متن فیلم لس آنجلس تهران اثر کارن همایونفر است. در مجموع بیش از 28 نفر در تولید فیلم لس آنجلس تهران نقش داشتهاند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.
کاربران نیز در 4 لیست از فیلم لس آنجلس تهران یاد کردهاند. همچنین در بخش بررسی فیلم لس آنجلس تهران 126 نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از لس آنجلس تهران پرداختهاند. در دادهکاوی و تحلیل ابر کلیدواژهها بررسیهای مردم برای فیلم لس آنجلس تهران، بیشترین واژههای تکرار شده عبارت است از: کمدی، بازی، مزخرف، پرستویی، بهروز، ممل و آنجلس.
تاکنون در صفحه اختصاصی فیلم لس آنجلس تهران در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر فیلم لس آنجلس تهران 52 عدد، در بخش ویدئو و تیزر فیلم لس آنجلس تهران 14 عدد، در بخش حواشی فیلم لس آنجلس تهران 11 عدد، در بخش نقد فیلم لس آنجلس تهران 3 عدد گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخشهای دیالوگ برتر فیلم لس آنجلس تهران، سوتی فیلم لس آنجلس تهران هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید بهکمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرةالمعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کاملتر کنیم.
موضوع افتضاح فیلمنامه😑😑 از آقای پرستویی انتظار نداشتیم
فیلمی که دارای محتوا نباشد ، آیا اصلا فیلم محسوب میشود ؟
واقعا جای تاسف داره خیلی از انسان ها وقتی میخوان فیلمی برای دیدن انتخاب کنن ب لیست بازیگر نگاه میکنن
من وقتی بازیگری مثل اقای پرستویی میبینم با اون کارنامه ی درخشان میرم سمت فیلم
من وقتی اسم خانوم افشار رو میشنوم میرم سمت فیلم
شما ها که هنرمند هستین ، چرا ؟؟؟؟
این باعث میشه تمام تفکراتمون نسبت به شما ها عوض بشه
یه نگاه ب کانامه ی کاریتون بکنین از مارمولک بگیم یا از لس انجلس تهران ؟؟؟
بر چه اساسی بازی کردین ؟؟
شما هنرمندین !!!
البته میشه گفت بخشیش تقصیر اینکه در ایران سینما صنعت نیست و بازیگر ها از بی پولی مجبور به بازی در فیلم های مزخرفی این چنینی میشن
کاشکی ب جای این همه هزینه برای این فیلم مزخرف و بی محتوا ، هزینه میکردن برای کار های خیر !!!
جای تاسف داره
اما از فیلم ، محتوا ک نداشت حالا ک چی مثلا ؟ کدوم فیلممون دیگ محتوا داره ک این یکی داشته باشه 🙄😑
موضوع و پیامد خاصی هم نداشت
حتی خنده دار هم نبود
کلا هیچی نبود
تاسف بارههههه
یه چیز برام سوال شده، چرا یه عده با این شدت تصمیم گرفتن فرهنگ و تاریخ این کشور رو بزنن. خب اگه با اسلام مشکل دارید، چرا اینقدر فرهنگ ایرانی ما رو سعی دارید تغییر بدید؟؟!!!
آقای پرستویی هم که دیگه...
یکی دوتا سوپر استار هم نبودند متاسفانه
واقعا از آقای پرستویی و خانم افشار بعید بود که تو این فیلم چرت بازی کنن
لس آنجلس تهران بیداد میکرد
تنها برای گیشه فروش ساخته شده است😔
چرا باید ما در ایران اسلامی، شاهد فیلم هایی باشیم که به برخی آثار منتشر شده در ایران قبل از انقلاب اشاره می کنند که آن آثار شامل صحنه های مبتذل و غیر قابل گفتن و بعضاً جِ ن سی بوده اند؟؟ همین فیلم "ممل آمریکایی"، اسمش را در گوگل سرچ کنید، نتیجه جستجو را ببینید. آیا این آرمان سینمایی ست که خود عواملَش آن را سینمایِ پاک می نامند؟؟ آیا یادکردن از این فیلم افتخار دارد خانم پاکروان؟؟ آیا اشاره به بهروز وثوق اشاره به ناپاکی های او در سینمایِ قبل از انقلاب است یا صرفاً هنرِ او؟؟ بردن نامِ بهروز وثوق چه چیز را در ذهن مخاطب ایجاد می کند؟؟ مخصوصاً مخاطبی که هنوز از دهه 50 شمسی، فاصله چندانی نگرفته و آن فیلم فارسی ها را بخاطر دارد. شما که اصلاً در آن دوران نبوده اید، سنگ چه چیز را به سینه می زنید؟؟ اینها را اضافه کنید به اینکه حتی بهروز وثوق هم از دیدن این فیلمِ بی ارزش شما، به ستوه خواهد آمد. شما نام او را در یک اثر فاخر نبرده اید. در اثری زشت و بی معنی برده اید. چرا باید به آن افتخار کنید؟؟
ایکاش کسی بود که این رویکرد سینماگران را توضیج میداد. البته از یاد نبریم که ما با جمشید مشایخی و داوود رشیدی و علی نصیریان و عزت الله انتظامی و محمدعلی کشاورز چه کرده ایم که قرار است با بهروز وثوقی هم همان کار را تکرار کنیم؟؟ غیر از اینکه فراموششان کردیم و گذاشتیم در کنج عزلت و انزوا بمیرَند..."
به نظر من همین که بخش های خنده دارش به خاطر خود بازیگرا بود بجای دیالوگ های جنسی شرف داره به کمدی های الان
به نظرم مهناز افشار هم واقعا بازی خوبی داشت به اندازه کمدی بازیش راضی کننده بود
درکل بازیها به دلم ننشست.فیلمنامه هم نداشت. اما برای تلاش شون 3ستاره.
اوکی.
در این اثر شما ابتدا با یک راوی مواجهید که به آن "نَرِیتور(narrator)" می گویند.راوی بسیار بی مزه و لوس است.دیالوگ هایَش وجاهت سینمایی ندارد. زیرا یک راوی نباید اساس فیلم باشد. فقط باید کمک کننده باشد. اما این راوی اگر نباشد خیلی از سکانس ها مزخرف و مسخره می شود. این بزرگترین مشکل فیلم است.
در ادامه بیننده مکان هایی را میبیند و تصاویری. انتقاداتی را در قالب شوخی می شنود و کمی حافظه تاریخیَ ش قِلقِلَک می شود. این ترفند قدیمی خوب است. اما به بدترین شکل از آن استفاده شده است.زیرا کسی این ترفند را اینقدر گل درشت بکار نمی برد که اصطلاحاً تو دوق مخاطب بزند!! این حد از ناشیگری واقعاً تأسفبار است.گویی "تیناپاکروان" تمام احتیاط و عقلی که در ساخت فیلم "خانوم" داشته، بیکباره کنار گذاشته.
سپس شما با کمک راوی با کاراکترها آشنا و به درون فیلم هدایت می شوید. اینجا کمی فیلم جذاب بنظر می رسد اما خیلی زود همه چیز لو می رود. بازی ها باسمه ای می شود؛حتی جَست و خیز های مهناز افشار-که بخاطر شباهتَش به گوگوش در فیلم ممل آمریکایی انتخاب شده-به بهتر شدن فیلم کمک نمی کند.حرافی های کاراکتر "ژوبین" و ادا اصول های "ماهایا پطروسیان" و قِر و غَمزه های "گوهر خیراندیش" و چشم و ابروی "پرویز پرستویی" هم کارساز نیست و فیلم به شدت به سردی می گِراید!!
موزیکال!! شاید من این فیلم را در ژانر موزیکال_فانتزی قرار بدهم. اما طنز نه!! کمدی؟؟ حرفَش را نزنید. شوخی نکنید که شوخیَ ش نیز زشت است. با بالاترین ارفاق؛ همان موزیکال_فانتزی. البته ترانه خوانی و حرکات بدن "ژوبین رهبر" و خوانندگی "بهروز(پرویز پرستویی)" و شوآف های "مهناز افشار" هم جزو نواقص این اثر است که در کنار شوخی های بیمزه و نُنُرطورِ آن، این اثر را تبدیل به یکی از بدترین فیلم های مثلاً طنز سینما می کند.
کاراکترها شدیداً مزخرف اند و هیچ مقبولیتی ندارند. مخصوصاً کاراکتر "ماهایا پطروسیان" بهیچوجه باورپذیر نمی شود. انگار برای کارگردان مهم نبوده که شخصیت پردازی هایَش کمی وجاهت هنری داشته باشد. بشدت دم دستی و نخ نما.این تمام تعریف من از این کاراکترها ست.
اما بیشترین اشکال به فیلمنامه است. هیچ فیلمنامه ای وجود ندارد. همه چیز بداهه است و سَمبَل کاری شده. ترجیح کارگردان با ساختن فیلمی ست که فقط میخواهد شما را به یاد "ممل آمریکایی" بیاندازد. حتی در جایی انگار حس می کند مخاطب هنوز به یاد "ممل آمریکایی" نیافتاده است. پس از فیلم مذکور نام برده می شود و حتی اسم "بهروز وثوقی" به میان می آید!! خواهشاً متوجه شوید "تیناپاکروان" دارد به "بهروز وثوقی" ادای احترام میکند. بفهمید.شما را به خدا بفهمید...
سرانجام سخن. این اثر را نبینید. من هم گولِ پرویز را خوردم و دیدم. نبینید. چیزی نمی شود. همین :)
یک دیالوگ از "باران کوثری" در فیلم "عصبانی نیستم(رضا درمیشیان)" بود که بسیار دیالوگ خوبی ست. او گفت:"نمی دونم چرا آدما وقتی میخوان بگن دارن حرفی مهمی میزنن؛خودشونو پشت اسم های بزرگ قایم می کنن" ... و واقعاً چنین ست. هرکدام از ما که میخواهیم دیگران را مجاب کنیم که حرفمان درست و منطقی ست،از یک بزرگی نقل قول می کنیم، فلان امام یا فلان دانشمند یا فلان فیلسوف یا فلان ورزشکار یا فلان نویسنده یا فلان بازیگر معروف !! شاید دلیلَش اینست که خودمان را پوچ و تهی می بینیم یا شاید غرق در آن اسطوره شده ایم. بهرحال. بگذریم.
"لس آنجلس تهران" برداشتی از "ممل آمریکایی(بهروز وثوقی)" دارد. انگار مثلاً ممل از فرنگ برگشته باشد. نمی توان تأثیرات "ممل آمریکایی" را در آن ندید. پس بیایید با چاشنی ممل این فیلم را بررسی کنیم.
بابا جون از خودت مایه بذار بابا....
هی بهروز بهروز کنی فکر میکنی فیلمت پر فروش میشه
برید خودتونو مسخره کنین...
توزیع کننده: هنر اول
هنر همیشه برای بهتر کردن حال جامعه بوده نه بلعکس
به نظرتون پرویز پرستویی بازیگری ه ک میاد فیلمنامه ضعیف قبول کنه؟
حالا شاید هم من اشتباه میکنم فیلم ندیده نظر مو بگم
به این نکته هم توجه کنید که فیلم نامه های ضعیف همیشه هم قابل استناد نیستن.
چون ممکنه فیلم توی اجرا، ضعف داستان اش رو بپوشونه.
به هر حال ریسک پذیری پرویز پرستویی به شدت قابل تحسینه.
اصلا فیلمنامه ای که ضعیف باشد و به اصطلاح "نگیرد" از همان نگاه اول پیداست !
چه حیف که پرستویی همبازی نابازیگری شده که حتی یک تجربه در سینما به صورت حرفه ای یا غیرحرفه را نداشته ! چه حیف که من مخاطب باید به رپ خواندن و یا رقصیدن پرستویی بخندم ؛ نه به یک شوخی فکرشده ! چه خوب که حداقل "ژرار دوپاردیو" از بازی در این فیلم انصراف داد !!!
فانتزی هم شاید زیادش مخاطبو خسته کنه همین بس
تو این اوضاع که لازانیا و هشتگ رو پردن این بهتره یا هشتگ؟
این فیلم حتی اصول و استاندارد های یک کمدی های صرفا فانتزی را زیر سوال می برد ! فیلمی که حتی عاجز از خنداندن مخاطب عام سینماست ، با وجود این تعداد بازیگر طناز ؛ مخاطب را خسته و کلافه از سینما راهی خانه می کند ، درضمن قرار نیست چون فیلم های سینمای تجاری مبتذل و بی کیفیت باشند ؛ سطح توقع مخاطب پایین آید ! در همین سینما ما آثاری داشتیم که حتی با وجود کمدی بودنشان ، در رده های جهانی به خوبی ظاهر شدند
البته تبلیغات کارش تحریکه دیگه :))))
منم از تینا پاکروان و پرویز پرستویی و… انتظار دیگه ای دارم
ممنون از آگاهیتون
این فیلم بر علیه فیلم های زرد ساخته شده و دیدنش نسبت به دو فیلم زرد روی پرده (لازانیا و هشتگ) ارزش بیشتری داره و به نظرم خیلی متفاوت از فیلم های زرد و آبگوشتیه...
مصادره یکی از بهترین های ایران بود قبلا هم گفتم هیچ وقت مصادره با آس وپاس،لاتاری،به وقت شام و غیره قابل قیاس نیست مصادره یک درام بود یک زندگی بود
یک کمدی روان بود
مانند لاتاری تبل تو خالی نبود مانند به وقت شام ضد بشری نبود مانند آس و پاس لوس نبود.
پریزیوال جان ! گفتم ( اغلب زرد هستن) ! با همشون زرد هستن فرق میکنه برادر من !
مصادره زرد نبود، رد میکنم این برداشتتو !
مصادره، تگزاس، ما شما را دوست داریم خانم یایا، لس آنجلس تهران، دختر شیطان و ...
سلسله فیلم های کمدی که اغلب زرد هم هستن، دارن فقط جیب مردم رو با کارهای خالی از هنر خود خالی میکنن و خرج هزینه کارهاشون تو خارج کشور میکنن !
راس این جریان هم رضا عطاران و حمید فرخ نژاد، 2 چهره پولسازترین ها و رو پرده ترین های سینمای ایران هستن !
به هر قیمتی خودشون رو عرضه میکنن ! حیفه حیف ! تموم میشن ! دیگه متقاضی نخواهند داشت و تکراری میشوند !
آقای عطاران رو حرفی ندارم ولی آقای فرخ نژاد که اخیرا در این باره صحبت هایی داشته که بالاخره باید خرج زندگی لاکچری خانواده رو بده دیگه :)
واقعاً این قبیل آثار یعنی دهن کجی به مخاطب نه به نظام ناظر بر تولیدات سینمایی.
میگن محتوی بایدبا فرم همراه باشه و فرم منطبق بر محتوی. این اثر فقط تطبیق ابتذال بود بر هجویات.
من بشدت منزجر میشم از اینکه کاهانیِ شیطان صفت تو فیلماش مردهای برهنه رو بدون دلیل موجه نشون میده. این یعنی دهن کجی به عفت و حیا و اخلاق. شور قضیه رو دیگه درآورده.
تو هر فیلمی میاد همین ابتذال رو نشون میده. . . .
پس خواهشا این گوهر نایاب سینما رو سرزنش نکنید.
من خرگیوش ، خوک و لس آنجلس تهران رو سبک جدیدی در کمدی ایران دیدم که هنوز جانیفتاده .
باید به خلاقیت سازنده برای دوری از کلیشه های روز سینمای کمدی این روزها هم اشاره کرد ، اما خلاقیت هم قاعده و اصول دارد ! اینکه یک بازیکن فوتبال ادعا کند که میتواند با توپ تنیس نیز فوتبال بازی کند ، نامش خلاقیت نیست ! اینکه یک راوی بی مزه در طول فیلم حرافی کند که تنها به مخاطبت بگویی که همه اتفاقات تصادفیست) در اواخر فیلم هم ناگهان تغییر لحن می دهد و حتی موزیکال می شود ! درکنار تمام این نواقص ، موسیقی خوب و مناسب با مضمون فیلم نیز به شخصه برایم جذاب بود ! کارگردانی که حداقل تلاش کرده که فیلمی متفاوت و ظریف بسازد ! بازی پرویز پرستویی هم در نوع خودش خوب و به اندازه بود
من نمیدونم کسی که فیلمای ملودرام "خانوم" و تراژیک"نیمه شب اتفاق افتاد" رو میسازه، چرا باید سراغ ژانر به قول خودش فانتزی بره. جالبه که امثال پرویز پرستویی و اینا هم بهش پروبال میدن.
این چنین تخریب هم درست نیست !
اگر این اثر آشغال هست به چه دلیلی ؟!
بالاخره ایشون هم چن تا فیلم کمدی خوب دیده میتونه تشخیص بده کمدی بد رو از خوب.
موقع قضاوت کردن که میشه به خودتون حق میدین ولی از بقیه حق رو می گیرین.
معلومه که نه ! اما درسته میتونید ویژگی ها و خاصیت های فیلم رو در منظوم بیان کنید !
اصلا اجازه بدید یه جور دیگه براتون شرح بدم !
اولین فیلم ساخته شده در سینمای جهان ، که مردم دیدند ، هیچکس نیومد بگه که فیلم بد بود ! همه بلند شدند و فیلم رو تشویق کردند !
چون تازه بود ، تازگی برای مردم داشت !
از اینکه میشه دوربینی رو درست کرد و لحظات رو خلق کرد ! از سادگی ها پیچیدگی ها خلق شد !
دید مردم هم نسبت به زمان از سینما فرق کرد ! زمان خوب و بد بودن رو به مردم فهموند و هر کس دلیل خودش رو داشت برای خوب یا بد بودن !
شما یا من فیلمی میبینید و میگید فیلمبرداری ضعیفی داشت و یک دلیل هم براش میگید ! فلان جاش کج بود ! راست هم حرف میزنید ، اما اینکه فیلمبرداری بد بود دلیل نمیشه که شما فیلمبرداری بهتری میتوتید انجام بدید :))
رابطه این دو رو دریابید !
بلاخره از 20 ، 2 رو که میگیره !
0 ستاره ؟؟ خب بلاخره یک جاهایی از فیلم اصول فیلمسازی رو انجام داده بود که !
ویژگی ها رو هم ببینید ، علاوه بر ضعف ها ...
اینکه هر کسی متناسب دید خودش میتونه درباره فیلم نظر بده کاملا حرف درستیه.
ولی اینکه شما به یک قسمت فیلم ایراد بگیرین چون قبلا بهترش رو دیدین یه کم بی انصافیه!
چون باید شرایط ساخت این فیلم ساز ها رو هم در نظر گرفت و با نمونه های وطنی مقایسه اش کرد نه جهانی.
دید به من به فیلمها یکی هست !
هر کی بهتر ، لیاقت بهتر :)))