چند خبر از سینما و تلویزیون

پست هنرمندان درباره مومیایی منسوب به رضاخان/ خودسیانی: اصغر فرهادی نمایشنامه مرا دزدیده!!

پست اینستاگرامی حمید فرخ نژاد و محمد رضا هدایتی در واکنش به خبر پیدا شدن یک جسد مومیایی شده، توییت کنایه آمیز مهناز افشار و واکنش لیلا اوتادی به حرکت اعتراضی بازیکنان یوونتوس و ناپولی را در ادامه بخوانید.
پست هنرمندان درباره مومیایی منسوب به رضاخان/ خودسیانی: اصغر فرهادی نمایشنامه مرا دزدیده!!
05 اردیبهشت 1397
شناسه خبر : 1398220
نظرات مردم (32 نظر)
سیاوش انصاری
چرا انقدر سخته برای دوستان که ببینن یسری رضا شاه رو خائن نمیدونن؟
همونطور که شما نظرت اینه که ایشون خائنن و نا مسلمون و وطن فروش یسری هم معتقدن ایشون برای ساختن ایران نوین زحمت کشیدن برای صنعتی کردن ایران و عبور از سنت به سمت مدرنیته زحمت کشیدن.خیلی سخته تحملش؟
من نه سلطنت طلبم نه مرید حکومت قبل ولی سیاه نشون دادن گذشته موجب سفید شدن وضع حال نمیشه.
یه روش هم خیلی زیاد شده این که در حین اینکه میگن قبلیا کلا خائن بودن و وطن فروش و همه بدست انگلیس و زیر سایه امریکا به قدرت رسیدن یه انتقاد ریزی هم از وضع حال میکننیم تا مبادا متهم به تعصب شیم در حالی که به جرئت میگم سرشار از تعصب هستیم.
0 لایک
3 نظر
1397/02/07
آرتاس منتیل
تاریخ همه چی رو ثابت کرده و میکنه :)
1 لایک
1397/02/07
سیاوش انصاری
قطعا همینطوره
0 لایک
1397/02/07
وروجک
موافقم آقای پالاتینوس
0 لایک
1397/02/07
آرمان عسگری
وروجک خانم شما کشف حجابشو میبینی من دانشگاه ساختنش من از رضاخان دفاع نمیکنم ولی اینو بی انصافی میدونم که کارهایی که انجام داد رو نادیده بگیریم نه فقط در رابطه با رضاخان این نظرمه بلکه راجع به بقیم همینطوره به طور مثال به نظر من فتحعلی شاه بدترین شاه تاریخ ایرانه اما همینکه ما اینجا راجع به سینما حرف میزنیم مدیون اونیم
در ضمن شما با تین تفسیر شما که میگین حجاب تو جامعه ما قانونه میشه اینجوریم گفت که اون موقع بی حجابی قانون بوده(البته من با جفتش مخالفم)
1 لایک
2 نظر
1397/02/07
آرتاس منتیل
البته آرمان جان به نظر من، ساخت دانشگاه و این مسائل اصل قضیه رو توجیه نمیکنه !
یه مثال خیلی بد میزنم، رابین هود به نظرت کارش خوب بوده ؟ اینکه با دزدی و راهزنی به دیگران کمک میکنه ؟ یعنی اصل قضیه کمک به فقرا میتونه اصل دزدی رو توجیه کنه ؟ خیر !
در مورد این شخص که کی بودن و چجوری اومدن راس کار و برای کی کار میکردن اصلا شکی نیست و اصلا فراموش نمیشه، در کل جز لیست افراد خائن به وطن حساب میاد ( اینم بگم که بالای 50% افراد این حکومت و نظام هم از همون نظر خائن تلقی میشن از نظر من) و اینکه چه خدماتی کردن اصل قضیه خیانت رو نمیتونه توجیه کنه.
1 لایک
1397/02/07
وروجک
موافقم آقای پالاتینوس
بعدشم آقای عسگری من گفتم هر انسانی دوز متفاوتی از سفیدی و سیاهی داره
من اعمال مثبتشونو نادیده نگرفتم
دوستمون گفت ایشون مسلمون بوده گفتم اگه مسلمون بوده چرا این جنایتو انجام داده؟؟
1 لایک
1397/02/07
آرتاس منتیل
دوستان اهل بیت نماد و مظهر اخلاقی ما شیعیان هستند.
هر کسی، هر کسی، و هر کسی از این اشل و قالب خارج شد، از شیعیان نیست.
چه سپاهی، چه بسیجی چه اصولگرا چه انقلابی چه دولتی چه حکومتی چ وزیر چه رئیس جمهور و چه رهبر ! چپ و راست و هر کسی که فکرش رو کنید بخواد این اشل رو ببره زیر سوال قطعا از ما شیعیان نیست.
نبش قبر و اعمال خشونت بر پیکری هم به هیچ وجه مورد تایید نیست.
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابعٍ لَهُ عَلی
#دین_داری_عاقلانه
من بیشتر این قضیه رو جریان سازی علیه حجاب تشبیه میکنم.
بعد از ظهور دختران انقلاب، درست تو زمان تاج گذاری این فرد و 40امین سال این نظام، همچین مسئله ای بیان بشه قطعا پشتش جریانی معاند و ضد این حکومت هستش که شکی بهش ندارم
0 لایک
0 نظر
1397/02/07
وروجک
درباره به زور چادر سر کردن هم بهت توصیه میکنم حتما یه سری به خیابونای تهران بزنی
ضمنا حجاب تو کشور ما قانونه اما چادی بودن نه
بعدشم حجاب حکم خداست که احکم الحاکمینه
1 لایک
0 نظر
1397/02/06
وروجک
عزیزم منم با نبش قبر مخالفم
قبول دارم گناه بزرگیه
منم نگفتم که کار درستیه
من با صورت مسئله کاری ندارم گلم
قبول دارم که هیچ آدمی سیاه سیاه و یا سفید سفید نیست
(البته به جز ائمه و دشمنانشون)
اما دوز سیاهی و سفیدی هر کس با دیگری متفاوته
از نظر من دوز سیاهی ایشون خیلی بیشتر از سفیدیشونه
بنا بر عقاید من ایشون آدم مهمی نبوده
ولی اصلا قصد تحمیل اعتقاداتمو ندارم
اما منظور من از اینکه مسئله مهمی نیست این بود که نباید اینطور مسائلو بزرگ کنیم
این آدم هر کسی که بوده باید دوباره خاکش کنن
تموم شه این ماجرا
ما کلا خیلی ملت حاشیه جویی هستیم و این خیلی بده و تاسف آور
0 لایک
0 نظر
1397/02/06
ویدا بیات
وروجک جون الانم که به زور سرما چادر میکنن مسلمونن؟
چرا صورت مسئله رو پاک میکنی؟
بحث من اینه که چرا در سال ۵۹ تخریب قبر صورت گرفت؟
0 لایک
0 نظر
1397/02/06
وروجک
ویدا جون با هیچی کاری ندارم اما مسلمون دونستن این آدم توهینه به شعور هممون
کسی که چادر و روسری رو به زور از سر زن مردم میکشید پایین مسلمونه واقعا؟؟
0 لایک
2 نظر
1397/02/06
آرتاس منتیل
نظر جفتتون در مورد حجاب رو من رد میکنم.
برای پوشش داشتن میشه قانون وضع کرد ولی برای نداشتن نمیشه !
اول اینکه من قبول ندارم که به زور سر کسی چادر میکنن ! شما تو خیابون چادر تن ملت میبینید ؟ نمیدونم تهران هستید یا نه، یه سر به قسمت شمال تهران بزنید! به قول یه بنده خدایی یه توریستی اومده بود ایران، میگفت خانم هایی که تو خیابون های تهران میبینم، از خانم های کشورهای دیگه بیشتر تحریکم میکنند. دلیلش هم اینه که وقتی شما کامل پوشیده نباشی، زشتی های بدنت هم دیده میشه ولی تو تهران و ایران به اسم حجاب جاهای زشت رو میپوشنن و ...
به حاشیه نریم، خلاصه این که ای کاش همه چادری بودن و این اعتراض های حجاب رو میکردن ! والا هیچی از حجاب رعایت نمیشه ... اصلا چادری دیده نمیشه !
و شما خانم وروجک خانم، قیاس مع الغیر ک کردید گفتید اون موقعه به زور حجاب رو میکشیدن پایین در ابتدای فرض اینه که الان بزور چادر رو سر کسی میکشن !
به استناد حرفام، پیش فرض حرفتون رد میشه.
همه جای دنیا قانون برای پوشیدگی هست ولی برای برهنگی نیست !
0 لایک
1397/02/07
وروجک
منم همین حرفا رو زدم اما منظورم چیزی که شما برداشت کردید نبود من اصلا منظورم به الان نبود
منظورم این بود که کسی که کشف حجاب میکنه مسلمون دونستنش یه ساده لوحی بزرگه
اما در کل خیلی ممنون از جوابتون که دقیقا منظور منو بیان کردید
0 لایک
1397/02/10
ویدا بیات
من نظرات همه افراد رو خوندم و خیلی ها بدون هیچ استدلالی نظر دادن
نکته اول اینه که هر فردی حداقل یک درصد برای جامعه مفیده و چه میخواد
یک معتاد باشه و چه میخواد رضاخان باشه و مهم اینه که حتی یک درصد برای
یک جامعه مفیده پس باید توی اون جامعه با اون با احترام رفتار کرد حالا به جرم
ها و جنایت ها کاری ندارم و نیمه پر لیوانو میبینیم خوب حالا این فردی که یک
درصد برای جامعه مفیده باید با احترام باهاش رفتار کرد و خیلی مودبانه دفنش کرد
خوب ایشون هم با جرم ها و جنایاتش خیلی مودبانه دفن شدن اما نکته مهم تر اینه
که تخریب قبر یکی از گناهان کبیره و خیلی بزرگه و خداوند هم در قرآن و هم در انجیل
به اون اشاره کردن « حتی قبر خائن ترین فرد نباید تخریب بشه» حالا علی رغم نظر
قرآن سالها پیش تخریب شده اما حالا دوباره پیدا شده و به نظر من بیاین نیمه پر
و خالی لیوانو ببینم ایشون یک درصد برای کشور مفید بوده و حالا پست ترین فرد بوده
اما مسلمان بوده! پس باید با توجه به آرمان های قرآن و اون یک درصد و حالا به عنوان
خائن ترین فرد دفن بشه.
تمام استدلال های بالا برای زمانی که که اثبات بشه مومیایی متعلق به رضاخان بوده و
این با یک آزمایش دی ان ای خیلی ساده مشخص میشه
0 لایک
0 نظر
1397/02/06
حمیدرضا
واقعا تاسف آوره یه عکسی که هیچ چیزی نشون نمیده اینقدر جنجال الکی داشته باشه...
اونم در مورد یکی از بی لیاقت ترین افراد تاریخ کشور که غیر قانونی به حکومت رسید و در طول دوران حکومتش از منفور ترین شخصیت ها بوده و ضرباتی که به فرهنگ کشور با توجه به بی سوادیش کرده جبران ناپذیری و در آخر هم ذلیلانه تبعید شد و مرد. به چه استدلالی میگن این جسد رضا میرپنجه ؟؟؟؟
0 لایک
1 نظر
1397/02/06
آرتاس منتیل
بخش اول صحبتتون 2 قسمت جداست ! اینکه یه عکس چرت و پرت میتونه باشه رو موافق هستم ولی اگه واقعی باشه هر کسی باشه در اسلام و تشیع لیاقت احترام داره.
0 لایک
1397/02/06
ویدا بیات
اگه شماها ادعای اسلام میکنید ابنو بدونید
که تخریب قبر حتی کافرترین مسلمان عالم گناه کبیره محسوب میشه
چه برسه که ایشون چه مفید چه مضر،چه صالح چه خائن،
چه سفید و چه سیاه، مسلمان بودند
0 لایک
3 نظر
1397/02/06
آرتاس منتیل
تخریب نبوده.
0 لایک
1397/02/06
ویدا بیات
چرا آقای پالاتینوس
در سال ۵۹ قبر ایشون به دستو آقای خلخالی تخریب شده
0 لایک
1397/02/06
آرتاس منتیل
خود خلخالی مورد تایید نیست.
یکم تاریخ انقلاب رو بررسی کنید. گروه های که بالا اومدن.
ما الان تو همین حکومت و نظام خیلی هارو داریم که بالفطره بر خائن بودنشون قسم میخوریم و مورد تایید نیستند. امثال خوارج تندرو زمان پیامبر و کشمیری زمان انقلاب ...
نفوذ نفوذ نفوذ !
هویدا نباید اعدام میشد ! اعدام کردن وی چیزی جز حذف ایشون برای بروز اطلاعات بیشتر نبود !
خلخالی باید جلو امام زمان جواب بده ...
0 لایک
1397/02/07
مشاهده نظرات بیشتر