آنچه در پرونده امروز دربارهاش صحبت میکنیم همانی است که فرنگیها به آن سلبریتی برندینگ (Celebrity branding) میگویند؛ یعنی نوعی تبلیغات که در آن چهرههای مشهور برندهای مختلف را تبلیغ میکنند. تا مدتها این کار در کشورمان ممنوع بود، اما از سال 93 که این ممنوعیت برداشته شد چهرههای هنری بسیاری وارد این عرصه شدهاند.
از نظر عملی همه به صداوسیما ممنوعالورود هستند، مگر اینکه از کارکنان این سازمان باشند یا از درون سازمان و واحدهای تولیدی و برنامهساز یا اداری، «آفیش» شده باشند. بنابراین وقتی کسی برای یک برنامه «آفیش» شود و از ورود او به سازمان جلوگیری کنند، یعنی «ممنوعالتصویر» است.