برنامههای ترکیبی و مسابقههانقطه قوت عملکرد رسانه ملی در نوروز امسال بودند. برنامههایی که آمده بودند تا خلا تولید آثار نمایشی موثر و مخاطبپسند را کمرنگ کنند.
نتایج نظرسنجیای که توسط مرکز تحقیقات و سنجش افکار صدا و سیمادرباره برنامههای هفته دوم نوروز ۹۵ انجام شده نشان میدهد ویژهبرنامههای نوروزی سیما از درصد بالای مخاطب و رضایت آنان از این برنامهها برخوردار بودهاند.
صداوسیما در فاصله چند روز مانده به پایان سال، در اقدامی کمسابقه شبکهی پخشکنندهی برخی سریالهای نوروزی را جابهجا، یکی از سریالها را حذف و سریالی جدید را جایگزین کرد.