شماره 17 سهیلا / نقد

زنانگی گم‌شده در سینمای ایران

مدیسا مهراب پور : می‌توان گفت که «سهیلا شماره هفده»‌اصلاً پایانی ندارد. آنچه در این نسخه در انتهای روایت اتفاق می‌افتد، عملاً نه یک پایان باز که یک بلاتکلیفی بزرگ است که سنگینی‌اش را بر روی لحظات نهایی فیلم حس می‌کنیم و از فیلم دورمان می‌کند.
زنانگی گم‌شده در سینمای ایران
23 مرداد 1397
شناسه نقد : 3039356
منبع: نماوا
هنوز کسی برای این مطلب نظری نگذاشته است. اولین نفری باشید که نظر می‌دهید
نظرات مردم (0 نظر)