به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
بیست و یک روز بعد فیلمی پر کشش است که از بطن اصول سینمای کلاسیک بیرون می آید.
فیلم دارای قهرمانی ست که در بستر اجتماعی که زندگی میکند اغلب برای حل مشکلات خود به راه های تقلب گونه پناه می آورد و هم زمان با حل آنها و درگیری با مسائل بزرگتر،سیر تغییر و رشد را طی میکند تا در نهایت از طریق توانایی هایش رو به روی مشکلات بایستد.شاید بتوان از نکات مثبت فیلم به وجود قهرمان و سیر تغییر وی،استفاده ی بجا از فضاهای مکانی متنوع،جایگاه مناسب کشش و تعلیق،کاشت های داستانی و در خدمت قراگرفتن عوامل فنی چون صداگذاری و ریتم مناسب اشاره نمود.
ساره بیات در فیلم بیست و یک روز بعد
اما نکته ای که سبب گردید خرده پیرنگ ابتدا و انتهای فیلم بیرون بزند،داستان فروش ایده ی فیلم نامه ی پسر قهرمان در دفتر تهیه کننده بود.داستانی که عملا اگر نبود با فیلمی یکپارچه و پرتعلیق رو به رو بودیم.
البته نباید ازاین نیز گذشت که رابطه ی علت و معلولی در برخی گره ها در داستان مشخص نبود مثلا به راحتی میتوانست چک برگشتی توسط کسی که پسر دوربین برادرش را خراب کرده با حضور پسر در بانک نقد شود و یا موارد دیگر..
در کل بیست و یک روز بعد فیلم شریفی ست که با دیدن آن لبخند و غم را با صحنه صحنه ی پر تعلیق فیلم تجربه می کنید.شما آدمهای خوشبختی هستید اگر به تماشای این فیلم بنشینید.
شما چقدر با این مطلب موافق هستید؟ نظر شما درباره این مطلب و اثر چیست؟ نظر خود را در پایین همین صفحه بنویسید. [منظوم تنها ناشر نقدها است و این به معنای تایید دیدگاه منتقدان نیست.]
شما نیز میتوانید نقدها و یادداشتهای خود درباره آثار سینما و تلویزیون را با نام خودتان در منظوم (معتبرترین مرجع نقد سینما و تلویزیون ایران) منتشر کنید. هماکنون مطالب خود را به آدرس ایمیل Admin@Manzoom.ir برای ما ارسال کنید.
نقد، یادداشت، تحلیل، بررسی و معرفی منتقدین از فیلمهای سینمایی، سریالها و برنامههای تلویزیونی ایرانی را در صفحه نقد فیلم سایت منظوم مرجع سینما و تلویزیون ایران بخوانید.