به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
اگر لحن و ضرباهنگ قصه اش با توجه به مضمون و محتوا دوپاره نمی شد، ریتم فیلم از ابتدا تا انتها کمی منسجم تر بود، می توانست گفت که منیژه_حکمت بعد از مدت ها نبودن، در سینما چه دغدغه مند بازگشته است اما چنین نمی شود، فیلم زور می زند که مساله داشته باشد، اما مساله آسیب و تعرض اش جدی نمی شود، می خواهد درام شکل بگیرد اما لٌکنت دارد، جاده_قدیم فیلم به شدت سختی است،
مهتاب کرامتی و محمدرضا هدایتی در فیلم سینمایی جاده قدیم
نه به لحاظ ساختار فیلمنامه و کارگردانی و میزانسن ها، بلکه به خاطر تلاش باور پذیر مهتاب_کرامتی برای خلقِ شخصیت اش در قصه، بازی او دو فصل متفاوت دارد و از ابتدا تا انتها متفاوت است، نوسان بازی اش دوتیکه نمی شود و به شدت تکنیکی و مبتنی بر خلاقیت و اندوخته او در این سال ها است که در این فیلم نمود پیدا می کند. جدا از هر ضعفی که فیلم با آن دست و پنجه نرم می کند، مهمترین نقطه عطف فیلم تازه حکمت، دو پلان مهم در حمام است که به لحاظ فٌرم روایتی، جز اولین ها و تابوشکنی ها محسوب می شود، فیلمبرداری داریوش عیاری در این دو پلان، جسورانه و هوشمندانه است.
شما چقدر با این مطلب موافق هستید؟ نظر شما درباره این مطلب و اثر چیست؟ نظر خود را در پایین همین صفحه بنویسید. [منظوم تنها ناشر نقدها است و این به معنای تایید دیدگاه منتقدان نیست.]
شما نیز میتوانید نقدها و یادداشتهای خود درباره آثار سینما و تلویزیون را با نام خودتان در منظوم (معتبرترین مرجع نقد سینما و تلویزیون ایران) منتشر کنید. هماکنون مطالب خود را به آدرس ایمیل Admin@Manzoom.ir برای ما ارسال کنید.
نقد، یادداشت، تحلیل، بررسی و معرفی منتقدین از فیلمهای سینمایی، سریالها و برنامههای تلویزیونی ایرانی را در صفحه نقد فیلم سایت منظوم مرجع سینما و تلویزیون ایران بخوانید.