کاوه قادری: «اروند» پوریا آذربایجانی ایده مرکزی خود را در چه جهتی بکار می گیرد؟ یادبود و خدابیامرزگویی صرف؟ و یا صرفاً رسیدن به این گزاره که همرزمان شخصیت اصلی، نه مفقود یا اسیر، بلکه شهید شدهاند و نهایتاً نمایش بقایای پیکرشان و چگونگی شهادتشان؟
حمید غفاریان: فیلم به لحاظ رسیدن نقطه a به b ضعیف عمل می کند اما شهادت آنها به قدری ناراحت کننده است که دیدن این تصاویر هر انسانی را به فکر فرو می برد.
جبار آذین: گزینش موضوعی بکر و تازه که تاکنون در هیچ اثر سینمایی ایرانی به آن پرداخته نشده یعنی بازگویی گوشهای از حماسه و تراژدی شهدای غواص مضمون و سوژه داستان فیلم «اروند» را تشکیل داده است.
مرتضی اسماعیلدوست: فیلم «اروند» با وجود کمبنیه بودن موقعیتهای دراماتیک، دارای فضاسازیهای شاعرانه و قابهای مینیاتوری است و جهان ذهنی شخصیت ها را تا حدی برای مخاطب ملموس میکند.
بابک مهرورز: « اروند » با توجه به سوژه مناسب و بکری که داشت، میتوانست با گروه کارگردانی خوش فکر اثری ماندگار خلق کند اما همه چیز سطحی و بیروح باقیماند.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: