پویان عسگری: همانطور که فیلم، نقیض جریان احمقانه سینمای «معناگرا» در دهه هشتاد شمسی است و از منظر سیاسی هم به شیوهای رادیکال نگاه مقدسماب رسمی را به چالش میکشد و تصویری ترسناک، خبیث و گنداب گرفته از آن ارائه میدهد.
شکیب شیخی: در اینجاست که باید اعلام کرد فیلم به ضد خودش بدل گشته و چیزی ندارد، جز به تصویر کشیدن قسمی نسبیگرایی که اگر در همان سال 1389 اکران میشد، میتوانست مورد بحث و توجه قرار گیرد، اما «تولید انبوه نسبیگرایی» در سینمای همین چند سال، این موضوع اساسا قلابی را، نخنما نیز کرده است.
مدیسا مهراب پور: یکسوم پایانی «پریناز» متأسفانه یک فیلم سرپا و ویژه را تبدیل به اثری منفعل و حوصله سربر و بیسروته میکند و امید تماشاگر را برباد میدهد؛ اما بااینوجود کماکان میتوان گفت «پریناز» چه در روایت و چه در ساختش امکاناتی را در خود پرورش میدهد که در آثار کمی از سینمای ایران با آنها مواجه هستیم.
ساناز رمضانی: این فیلمها بیش از آنکه توان رسوخ به ذهن مخاطب را داشته باشند و اثرات منفی باقی بگذارند، فیلمهایی معمولی و متوسط هستند که با اکران بیموقع اندک جذابیتشان را هم ازدستدادهاند و فقط بدنامی این توقیفها برای مسئولان وقت مانده است.
هنگامه ناهید: اتفاقات این فیلم در بین افراد فرودست جامعه میافتد. کسانی که جدا از فقر مالی، فقر فرهنگ هم گریبانش را سخت گرفته و به خاطر همین مشکلات متعددشان است که به هر کس و هر چیزی متوسل میشوند بلکه گرهای از کارشان گشاده گردد.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: