محمد امیرجلالی: فیلم به هرمسئلهای که فکر کنید چنگ میزند. مسائلی همچون قضاوت، رانندگی، فضای مجازی، روشنفکران، شرایط هنرمندان امروز و غیره که صرفا آنها را خطابهوار از زبان شخصیتها به بحث میگذارد. پر واضح هست که همه ما نیت فیلمساز را میفهمیم و میدانیم که دارد این افراد را مورد نقد قرار میدهد اما مشکل اصلی رو بودن این ماجرا است.
سیدرضا صائمی: خرگیوش را میتوان فیلمی کمدی در بستری رئال-فانتزی دانست که تقریباً از همه اشکال کمدی بهره میبرد اما در نهایت به سنتزی میرسد که موجب میشود به هویت یگانه خود دست یابد. این هویتمندی اثر، فارغ از خوب و بد فیلم است و میتوان مدعی شد که باغبانی دستکم در نخستین فیلمش به زبان سینمایی-کمدی ویژه خودش دست پیدا کرده است که در نوع خودش اریژینال است.
ساناز رمضانی: «خرگیوش» از آن دسته فیلمهایی است که میتوان ساعتها راجع به آن بحث کرد، سکانس به سکانسش را موشکافی کرد و اجزای غیر مرتبطش را به هم پیوند زد. متأسفانه «خرگیوش» از همان ابتدا فیلم مظلومی بود.
رضا پورحسین: خرگیوش شاید در سینمای ایران نو باشد، اما مشابه تکنیکهای آن در سینمای جهان وجود دارد. تعلیقها و گرههای کوتاه و پرتعداد فیلمنامه به سرعت فاش میشوند و همراه با ریتم و تمپو سریع، یادآور سینمای «گای ریچی» است.
مدیسا مهراب پور: سال نودوشش فیلمهای فانتزی عجیبوغریب کم نداشت. سینمای ایران که در ساخت فیلمهای فانتزی عملکرد خوبی در تاریخ خود نداشته است، سال گذشته رنگ آثاری را به خود دید که نسبت به روند سالهای اخیر بسیار امیدوارکنندهتر به نظر میرسید.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: