کمیل میرزایی: در پایان،به رنگ ارغوان فیلمی قابل تأمل و فاقد تاریخ مصرف است،اثری شرافتمندانه که شامل دلمشغولیهای همیشگی سازندهاش است و نگاه متفاوت و بنیاد محکمش آن را دیدنی مینماید.
ناصر صفاریان: علاقهمندان سینمای حاتمیکیا با فیلمی روبهرو هستند از جنس آنچه سینمای حاتمیکیا میدانند، یعنی چیزی که هم «سینما» را در خود دارد و هم نشانههای دنیای پیشین فیلمساز را که مدتها بود اثری از آن به چشم نمیخورد.
محمدامین مهدی نژاد: "به رنگ ارغوان"میتوانست با تمرکز روی تضاد درونی بروکراسی و با نزدیک و عمیقتر شدن در احوالات شخصیت اول فیلم، به اثری در خور تبدیل شود، که نشد.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: