هنگامه ناهید: همین سوژه ناب و پرورش صحیح فیلمنامه است که فیلم شنل فیلمی منحصر به فرد از آب درآمده، فیلمی پر از تعلیق با فراز و فرودهای بههنگام، بازیهای درخشان و مینیمالهای ظریف هم در روایت و هم در دیالوگ.
مریم معیری: شنل میتوانست با پرداخت صحیح داستان و شخصیت پیدا کردن نقشها ، با موضوع خاصش به فیلمی قابل قبول بدل شود. اما فیلمنامه ضعیف و بدون استحکام، بازی بد بازیگران به غیر از رضا بهبودی و کارگردانی ضعیف از شنل اثری غیرقابل قبول با امتیاز پایین میسازد.
مازیار وکیلی: اگر داستان خوبی داشته باشیم کافیست آن را بدون هیچ حرکت اضافهای تعریف کنیم. موفقیت شَنِل علت خاصی ندارد. فقط به سینما به عنوان یک مدیوم مستقل اعتماد میکند و همین اعتماد هم هست که فیلم را در مسیر موفقیت قرار میدهد.
ساناز رمضانی: موضوعیت یافتن نگاه و رویکرد زنانه، بهخودیخود و بدون در نظر گرفتن فیلمساز و اثر نهایی میتواند اتفاق خوبی باشد. بهشرط اینکه در این راه هم بهافراط نرویم و سینمایمان پر نشود از درد و دلهای فمینیستی و خالهزنک وار و یا بدتر از آن احساسات بیحدومرز و کورکننده که هیچ سنخیتی با سینما نمیتواند داشته باشد.
آناهیتا برزوئی: قصه فیلم حداقل این تفاوت را با دیگر فیلمهایی پر از غصه ایرانی داشت و آن هم پرداختن به موضوع پناهندگان افغانی است که در جامعه ایرانی کم نیستند.و چه مصیبتهایی را هم تحمل نمیکنند.!
مهدی شیرازی: حجم فشار روانی از سوی بدمن فیلم به حدی زیاد است که موجب خراش روحی و روانی مخاطب میشود و ذهن او را به حدی درگیر میکند که مخاطب آرزو کند ای کاش هرچه زودتر فیلم به پایان برسد.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: