نیره رحمانی: هیچ به این دقت کردهاید که تا چه اندازه در فیلمهای ایرانی یک جر و بحث و هل دادن ساده باعث مرک طرف مقابل میشود. انگار فیلمسازان راهی بهتر از این سراغ ندارند.
میثم کریمی: «نیمه شب اتفاق افتاد» از آن دسته آثاری است که فرمت ساخت ساخت آن به قدمت بیش از دو دهه ی گذشته در سینمای ایران باز می گردد یعنی زمانی که سینما دچار مفهوم « سانتیمانتالیسم » بود و معمولاً فیلمسازان سعی بر استفاده از عناصر این مکتب در آثارشان مینمودند.
افشین علیار: مشکل اساسی که در قصه رویت میشود دوپارگی در قصه پردازیست اگر نویسنده و فیلمساز همان مسیر عاشقانه را پیش میگرفتن شاید در پایانبندی سرنوشت این عشق طور دیگری رقم میخورد.
جبار آذین: کارگردان میکوشد که به فیلمسازی از هر دو جنبه فرم و محتوا بپردازد و علاوه بر پرهیز از مضمون و داستان تکراری از کلیشه شدههای سینمای خانوادگی و ملودرامهای سطحی هم فاصله بگیرد.
آنتونیا شرکا: پاکروان در این فیلم توانایی خود را در فیلمبرداری صحنههای شلوغ و پرجمعیت نشان میدهد. لوکیشن اصلی فیلم که در یک باغ اتفاق میافتد، باغی است که برای مراسم عزا و عروسی کرایه داده میشود....
محمدرضا وحیدزاده: فیلم قبلی پاکروان در مقایسه با «نیمهشب اتفاق افتاد» اعتنای بیشتری به فرم دارد. به بیان دیگر منطق فیلم در قسمتهای بسیاری دچار خلل است و از یک بیان واقعپذیری سینمایی دور میشود.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: