نفیسه ترابنده: “خشکسالی و دروغ” فیلمی با محتوای ضد خانواده است. تمامی افکار و روابط شخصیتها بر پایه ی دروغ و خیانت است. فیلمساز داستان خود را به گونهای روایت میکند تا زشتی دروغ و خیانت برای مخاطب کمرنگ شود.
مدیسا مهراب پور: در بازنویسی خشکسالی و دروغ اما بهجای بهروز کردن نمایشنامه متناسب با وضعیت روز جامعه ایران و چگونگی نمایش وضعیت در سینمای ایران، جای یک سری صحنهها باهم عوضشده که تأثیر چندانی هم بر روایت فیلم نمیگذارد.
سید سعید هاشم زاده: خشکسالی و دروغ از گفته زرتشت وام میگیرد، دروغ را بنمایه اثر قرار میدهد در صورتی که اینگونه نیست، و کجا خشکسالی حاصل میشود؟ مشخص نیست…
ساناز رمضانی: خشکسالی و دروغ سعی دارد تبدیل به یک فیلم عمیق و روانشناسانه شود و به طرز عجیبی در این راه ناموفق است. شاید دلیلش کارگردانی ضعیف و فکر نشدهاش باشد.
علی فرهمند: «خشکسالی و دروغ» نه سینماست و نه اصلاً دارای عناصری است که بتواند ایدههای کوتاه سینمایی به وجود آورد. در بهترین حالت، تله-تئاتری است که به اشتباه راه به پرده سینما باز کرده.
بابک مهرورز: عدم آشنایی نویسنده با عناصر سینمایی باعث شده کلیت کار شباهتی به آثار سینمایی نداشته باشد و مخاطب سینما به این فکر بیفتد که در حال تماشای یک تله تئاتر است.
یاسمن خلیلیفرد: فیلمنامهای که شاید با پرداخت بهتر میتوانست به یکی از درخشانترین فیلمهای سینمای ایران در این آشفته بازار فقدان فیلم بدیع و نوآورانه بدل شود.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: