کوروش بامدادی: بهروز شعیبی بدون هیچ ادعایی و شاید خیلی آماتور گونه، از این نگاه انتقاد میکند و شاید فقط چند نفر را به فکر وادارد و این همان رسالت یک هنرمند است؛ ایجاد تغییر در جامعهاش، بهسوی بهتر شدن.
راد شهبازی: سریال گلشیفته شاید به خوبی آثار قبلی شعیبی مثل سیانور و دهلیز نباشد ، اما اثر قابل دفاعی است که توانسته به بسیاری از مشکلات اجتماعی نیز اشاره کند و تاحدی بیننده را راضی نگه دارد .
کوروش بامدادی: نقد و بررسی قسمت دهم سریال گلشیفته: مهمترین نقطه طنز «گلشیفته» تا امروز انتقادات اجتماعی و سیاسی آن است که هوشمندانه در لفافه پیچیده شده است تا کسی را نرنجاند اما آنقدر شفافیت دارد که پیامش را منتقل کند.
کوروش بامدادی: نقد و بررسی قسمت نهم سریال گلشیفته: «گلشیفته» از آنجایی هنوز برگ برنده را در اختیار دارد که پیشبینی مسیر و مقصد نهایی برای بیننده مشکل است و با پیشی گرفتن روایت از کاراکترها و بیننده تضمینی است که همچنان باید با «گلشیفته» همراه باشیم تا سرنوشت داستان زنان بدون مردان و مردان بدون زنان«گلشیفته» را دریابیم.
کوروش بامدادی: نقد و بررسی قسمت هشتم سریال گلشیفته: پایان قسمت هشتم، نشان میدهد که نه شعیبی و نه نویسندگانش کارشان با روایت «گلشیفته» تمام نشده است. قسمت هشتم درست جایی تمام میشود که بینندهای که تا این لحظه همیشه یکقدم از کاراکترها پیش بوده است، حالا باید پا بهپای آنها سرنخها را دنبال کند.
کوروش بامدادی: نقد و بررسی قسمت هفتم سریال گلشیفته: بهروز شعیبی که هم در سریال سازی و هم در سینما تواناییهایش را ثابت کرده است، تاکنون روی صندلی کارگردانی «گلشیفته» هنوز درخشان ظاهرنشده است و باور اینکه «گلشیفته» و جذابیتهایش در همینجا ختم شود کمی مشکل به نظر میرسد و بیشک باید منتظر سورپرایزهای ویژه در آستانه پخش قسمت هشتم باشیم.
ساناز رمضانی: نقد و بررسی قسمت ششم سریال گلشیفته: شعیبی گرچه تاکنون بهعنوان فیلمساز با دقت و سختگیری شناخته میشد در «گلشیفته» همهچیز را به راحتترین شکل ممکن برگزار میکند و صحنههایی که بازیگران زیادی در آن حضور دارند را بهجای دکوپاژ کردن، دوربین را ثابت میگذارد و کاراکترها را بهصف میکند تا دیالوگشان را بگویند و با شلوغ کردن سکانس و دیالوگهای همزمان سعی میکند این بیسلیقگی را بپوشاند.
ساناز رمضانی: نقد و بررسی قسمت پنجم سریال گلشیفته:«گلشیفته» تا همینجا هم بهروشنی مشخص کرده است که موضعش چیست و پیام اصلیاش حقوق زنان است، این رویکرد هرچقدر در قسمتهای اولیه محتاطانه و دوراندیشانه به نظر میرسید با پیشروی داستان لحن رکتر و سرراستتری به خود میگیرد.
ساناز رمضانی: نقد قسمت چهارم گلشیفته: به نظر میرسد که «گلشیفته» کمکم دارد روایت اصلیاش را رو میکند و با دور زدن خط قرمزها آهستهآهسته و نرم نرمک پیامش را به گوش مخاطب میرساند. اگر شعیبی بتواند کاراکترهایش را به هم ارتباط بدهد و موتور محرکه این روایت را هرچه سریعتر به راه بیندازد میتوان روی «گلشیفته» حساب باز کرد.
ساناز رمضانی: دومین قسمت از مجموعه «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی، دو روز بعد از ششمین قسمت «شهرزاد» پخش شد و این در حالی بود که بعد از همه غم و مصیبتهایی که در این قسمت از «شهرزاد» دیدیم بهشدت به مجموعه «گلشیفته» نیاز داشتیم تا حداقل کمی حال و هوایمان را عوض کند.
ساناز رمضانی: در این روزهایی که بازار مجموعههای نمایش خانگی داغ است، چه چیزی بهتر از یک مجموعه کمدی خوشساخت از یک فیلمساز جوان و خوشقریحه، آنهم در روزهای نزدیک به سال نو؟ درست حدس زدید، راجع به «گلشیفته»، ساخته بهروز شعیبی که بهتازگی پخش آن آغازشده است صحبت میکنیم.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: