سید سعید هاشم زاده: خشم و هیاهو در بیان مفاهیم اش با خام دستی کارگردان روبروست، خام دستی که تناقض میان شیوه روایی و مضمون اثر، آن را بیش از پیش پر رنگ می کند.
نزهت بادی: هومن سیدی نتوانسته داستانی بحرانی و ملتهب پیرامون رابطه ممنوعه یک فرد مشهور و تبعات تلخ و ویرانگر آن خلق کند. فیلم دارای شخصیتهایی تخت و تکبعدی و موقعیتهای تکراری و مستعمل شدهای است که هیچگونه راز آلودگی و ابهام و پیچیدگی در آن دیده نمیشود و همهچیز قابل پیشبینی و کلیشهای به نظر میرسد.
محمدمهدی شیخ صراف: چرا سه فیلم دیگر او مثل «آفریقا»، «سیزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» نیز با عدم استقبال مردم مواجه شدند؟ آیا دلیل خلق این رکورد که او چهارمین فیلم خود را ساخته اما هنوز جمع فروش فیلمهایش به یک میلیارد هم نمیرسد را نباید در نوع فیلمسازی، نگاه او و موضوعاتی که دنبال میکند جستجو کرد؟
علیرضا دباغ: فیلمهایی مانند «خشم و هیاهو» در سینمای ایران زیاد ساخته میشود. فیلمهایی که دیگر دیدن آنها در جشنوارههای فیلم فجر برای منتقدان به یک عادت گاه ملال آور تبدیل شده است.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: