بهاره خدابخش: «دراکولا» به طرز نمادین آن هم نه به صورت زیبایی شناسی سینما و از طریق زبان تصویر و درام، بلکه در سطح و کلیشه منتهی با ایده ای بدیع و جذاب اعتیاد را نقد کرده است.
مرتضی اسماعیلدوست: «دراکولا»ی ایرانی غرق در دنیای اعتیاد است و نویسنده و کارگردان به شوخیهایی تکراری بسنده میکند تا به مخاطب بگوید که درد اعتیاد از زخم خونآشام هم دردناکتر است.
حمید غفاریان: «درآکولا» ابدا به ژانرهای کمدی و دلهرهآور پهلو نمیزند بلکه یک درام فانتزی ضعیف است که فقط یک عطاران دارد که مخاطب دوسش دارد و نه چیز دیگر!
آریان گلصورت: عطاران که متخصص به هجو کشیدن مناسبات اجتماعی غلط جامعه ما است، به نظر میرسد که این بار در دراکولایش تنها به ایده اولیهای که در اختیار داشته قانع شده و بیحوصلهتر از آن بوده که تلاش چندانی برای پرداخت خلاقانه آن بکند.
سمیرا افتخاری: دراکولای ایرانی به معنای واقعی ایرانیزه شده است؛ اینجا نه از ترس خبری هست و نه از هیجان، بلکه بیشتر لحظات خندهداری است که حتی نمیشود نام کمدی روی آن نهاد.
هادی صداقتنژاد: عطاران با همان نگاهی که به شخصیت یک معتاد در "بزنگاه" داشت فیلمنامه "دراکولا" را نوشته و فقط تنها کاری که انجام داده این است که در کنار قرار دادن شخصیتهای مختلف اجتماع در برابر این معتاد، یک خون آشام را هم به داستان وارد کرده است
جبار آذین: عطاران با نگرش به دو گونه سینمایی کمدی و وحشت کوشیده فیلمی سرگرمکننده، جذاب و مخاطبپسند به جامعه عرضه کند اما «دراکولا» نتوانسته سرگرمکننده و موردپسند قشرهای گسترده جامعه باشد.
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: