افشین علیار: وارونگی به دلیل ساختار و قصه پردازیاش می تواند تماشاگرش را راضی نگه دارد زیرا که تماشاگر سینما به راحتی میتواند با قصه و فضای بوجود آمده در وارونگی ارتباط برقرار کند
پویان عسگری: فیلمی که از اسم و مفهوم «وارونگی» هوای تهران و بهانه بیماری مادر به «وارونگی» جایگاه شخصیت زن در خانواده و جامعهاش میرسد و درک تازه، مدرن و قابل فهمی از «مسئولیت پذیری» ارائه میدهد.
ساناز رمضانی: خیلیها «وارونگی» را فیلمی مدرن با پایان باز میدانند. پایان بازی که هنوز نتوانسته با مخاطبان عامی سینما ارتباط برقرار کند و آنها بیشتر به دنبال یک پایان مشخص و حسابشده میگردند.
دانیال حسینی: بهنام بهزادی را اکثرا با همان فیلم اولش به یاد میآورند. «تنها دوبار زندگی میکنیم» به جهت موضوع متفاوت و سبک پرداخت منحصربهفردش نوید ظهور فیلمسازی خوشذوق و آینده دار را میداد.
یاسمن خلیلیفرد: آنهایی که با بهنام بهزادی و سینمایش آشنایی دارند، به خوبی درک خواهند کرد «وارونگی»، فیلمی در سبک و سیاق فیلم های قبلی اوست؛ با همان سادگی در موضوع، لحن، داستانگوئی و البته فرم.
محمدرضا وحیدزاده: «وارونگی» به لحاظ ساختاری نیز یک تنگنفسی آزاردهنده است. داستانی است که پیش نمیرود. شکل نمیگیرد که ادامه یابد و در پایان نیز آغازی که شروع نشده است را باز میگذارد...
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟ بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید! به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید. لینک دعوت: