- منظوم
- هنرمندان
- علیرضا برازنده
- حواشی علیرضا برازنده
حواشی «علیرضا برازنده» (2 حاشیه)
برازنده در رابطه با نوع تصویربرداری برخی فیلمهایش گفت: «بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی نیز به صورت نگاتیو فیلمبرداری شد.
«دوران عاشقی» یک فیلمبرداری رئال با دوربین سیال است. در این فیلم دوربین روی دست نیست و کاملا فضای رئال شهری داریم.
«شیفت شب» نیز یک فیلم اجتماعی است که فیلم دوربین روی دست و کاملا رئال است.
«تگرگ و آفتاب» نیز درباره حواشی دفاع مقدس است و از لحاظ فیلمبرداری خاص و متفاوت است.
«دوران عاشقی» یک فیلمبرداری رئال با دوربین سیال است. در این فیلم دوربین روی دست نیست و کاملا فضای رئال شهری داریم.
«شیفت شب» نیز یک فیلم اجتماعی است که فیلم دوربین روی دست و کاملا رئال است.
«تگرگ و آفتاب» نیز درباره حواشی دفاع مقدس است و از لحاظ فیلمبرداری خاص و متفاوت است.
علیرضا برازنده دربارهی فیلمبرداری از قبل تا کنون میگوید: در بحث نگاتیو نیازمند تخیل و خلاقیت بودیم و با توجه به مادهی خام فیلمبرداری که دستمان بود و پتانسیل فیلمبرداری برنامه ریزی و کار میکردیم و مانند امروز همه چیز را بدست دوربینهای هوشمند نمیدادیم. درواقع دوربینهای هوشمند قدرت تخیل را از فیلمبردار گرفته و بسیاری از کارهایی که فیلمبردار باید انجام دهد، دوربینها انجام میدهند.