- منظوم
- فیلم ها
- فیلم سینمایی سندباد و سارا (1395)
- حواشی فیلم سینمایی سندباد و سارا (1395)
حواشی فیلم سینمایی «سندباد و سارا» (1 حاشیه)
ایمان قائم مقامی مسئول جلوههای کامپیوتری فیلم سینمایی «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی تاکید کرد که کارگردانان باید به اهمیت ویژوآل افکت در سینما توجه کنند.
ایمان قائم مقامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فیلم انیمیشن رئال «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی گفت: در این پروژه سرپرست جلوههای ویژه کامپیوتری بودم و میتوان گفت به دلیل استانداردهای علمی که در این پروژه وجود داشت، به راحتی توانستیم این بخش را اجرایی شد. در واقع با توجه به حضور غلامرضا آزادی و فریال بهزاد، اطلاعات و آگاهی بسیاری برای چگونگی انجام ویژوآل افکتها وجود داشت و همین مساله کار را برای ما راحت کرد.
وی بیان کرد: در این پروژه برای اولین بار کارکترها از بک گراند واقعی جدا شده مورد استفاده قرار گرفته است، در واقع در این پروژه از کروماکی استفاده نشده است. تیم سازنده در «سندباد و سارا» تمام تلاش خود را کرد با کمترین امکانات بهترین ویژوآل افکت را انجام دهد که خوشبختانه در این امر بسیار موفق بود.
این هنرمند تاکید کرد: مساله مهم این است که سینمای امروز نیازمند ویژوآل افکت است و مخاطب سینما این روزها به دنبال ویژوآل افکت های جذاب در فیلم ها هستند، به همین دلیل تا زمانی که کارگردانان ما دانش این علم را نداشته باشند، نمی توانیم به پیشرفت درستی در این زمینه برسیم. این روزها مخاطبان جوان سینمای ایران با تماشای آثار برتر روز دنیا انتظاراتشان از سینما و به خصوص ویژوآل افکت ها بالا رفته است و سینمای ایران برای راضی نگه داشتن آنها باید به اهمیت این بخش از سینما و تلاش برای رونق آن توجه کنند.
قائم مقامی در پایان گفت: در این اثر سینمایی غلامرضا آزادی با استفاده از ویژوآل افکت توانسته است تاریخ و فرهنگ ایران را به تصویر کشد، که این امر بسیار مهم است.
ایمان قائم مقامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فیلم انیمیشن رئال «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی گفت: در این پروژه سرپرست جلوههای ویژه کامپیوتری بودم و میتوان گفت به دلیل استانداردهای علمی که در این پروژه وجود داشت، به راحتی توانستیم این بخش را اجرایی شد. در واقع با توجه به حضور غلامرضا آزادی و فریال بهزاد، اطلاعات و آگاهی بسیاری برای چگونگی انجام ویژوآل افکتها وجود داشت و همین مساله کار را برای ما راحت کرد.
وی بیان کرد: در این پروژه برای اولین بار کارکترها از بک گراند واقعی جدا شده مورد استفاده قرار گرفته است، در واقع در این پروژه از کروماکی استفاده نشده است. تیم سازنده در «سندباد و سارا» تمام تلاش خود را کرد با کمترین امکانات بهترین ویژوآل افکت را انجام دهد که خوشبختانه در این امر بسیار موفق بود.
این هنرمند تاکید کرد: مساله مهم این است که سینمای امروز نیازمند ویژوآل افکت است و مخاطب سینما این روزها به دنبال ویژوآل افکت های جذاب در فیلم ها هستند، به همین دلیل تا زمانی که کارگردانان ما دانش این علم را نداشته باشند، نمی توانیم به پیشرفت درستی در این زمینه برسیم. این روزها مخاطبان جوان سینمای ایران با تماشای آثار برتر روز دنیا انتظاراتشان از سینما و به خصوص ویژوآل افکت ها بالا رفته است و سینمای ایران برای راضی نگه داشتن آنها باید به اهمیت این بخش از سینما و تلاش برای رونق آن توجه کنند.
قائم مقامی در پایان گفت: در این اثر سینمایی غلامرضا آزادی با استفاده از ویژوآل افکت توانسته است تاریخ و فرهنگ ایران را به تصویر کشد، که این امر بسیار مهم است.