- منظوم
- فیلم ها
- فیلم سینمایی Nayak (1966)
- آثار مرتبط Nayak (1966)
آثار مرتبط فیلم Nayak | منظوم
کارگردان: Satyajit Ray
The lonely wife of a newspaper editor falls in love with her visiting cousin-in-law, who shares her love for literature.
کارگردان: Satyajit Ray
A well-off family is paid an unexpected, and rather unwanted, visit by a man claiming to be the woman's long-lost uncle. The initial suspicion with which they greet the man slowly dissolves... See full summary »
کارگردان: Satyajit Ray
Life at home changes when a house-wife from a middle-class, conservative family in Calcutta gets a job as a saleswoman.
کارگردان: Satyajit Ray
A group of Calcutta city slickers, including the well-off Asim (Soumitra Chatterjee), the meek Sanjoy (Subhendu Chatterjee) and the brutish Hari (Samit Bhanja), head out for a weekend in the wilderness.
کارگردان: Satyajit Ray
پس از چند ماه از بیکاری، Somnath فارغ التحصیل کالج جدید وارد کسب و کار به عنوان واسطه می شود، اما او متوجه می شود که موفقیت به معنی پیدا کردن نقطه ضعف مشتری است، قیمت بیش از صرف روپیه است.
کارگردان: Satyajit Ray
یک وکیل بازنشسته با #Birinchi Baba (Charuprakash Ghosh) و دستیار او (Robi Ghosh) # در راه بازگشت از حادثه # و به طور کامل توسط زندگی فوق العاده خود را گرفته است. مرد مقدس با اصطلاح نام خانوادگی با بودا و تمام خدایان پانتئون هندو است. آنچه که جهان می خواند "داستان کریو" او را "Cruci-fact" می نامد، زیرا او آن را با چشم خود دیده است! او حتی شروع به دادن سخنرانی به مخاطبان ثروتمند و معروف در محل اقامت وکیل می کند. وکیل آرمانخواری تصمیم می گیرد تا کل خانواده اش را به گورو برساند، از جمله دختر جوانش (...
کارگردان: Satyajit Ray
Amitabha Roy (Soumitra Chatterjee)، یک فیلمنامهنویس، در نزدیکی یک املاک چای در معرض فروپاشی است و او جایگاهی را برای مدیر مهاجرت (Haradhan Banerjee) در ویلا دارد. وقتی او می رسد، آدمابا متوجه می شود که مدیر با دوست دختر سابقش، کارون (مادبی مورجی)، ازدواج کرده است. مدیر Amitabha را دعوت کرده است تا از خستگی خود خسته شود و نتواند متوجه ناراحتی بین همسر و مهمان او شود. این طرح زمانی که شام، صبحانه و یک پیک نیک # و حرکات کوچک را به یاد خاطرات آمیتابا می گذرد، طی یک دوره تقریبا یک روز باز می شود. از ...
کارگردان: Satyajit Ray
اولین داستان درباره ناندا، یک مرد جوان است که کلکته را ترک می کند تا به عنوان یک مامور پست در یک روستای آلوده شده مالاریا کار کند. یک پست مدرس توسط یک دختر یتیم یتیم Ratan مراقبت می شود. تنها آرزویش در روستا در آموزش راتان چگونگی خواندن و نوشتن است. داستان دوم در مورد یک دانش آموز آمولیا است که پس از اتمام امتحانش به روستای خود می رود. مادر بیوه او بسیار مشتاق است که او ازدواج کند و دختر را نیز انتخاب کرده است. او انتخاب مادر خود را رد می کند، و مجبور به انتخاب برخی از دختران، ازدواج یک مادربزرگ...
کارگردان: Satyajit Ray
The musical duo of Goopi and Bagha make a comeback when they are invited to play for a king.
کارگردان: Satyajit Ray
Shyamalendu (بارون چاندا) یک مدیر اجرایی موفق در یک شرکت فن است که در آن او انتظار دارد که در مدت کوتاهی ارتقا یابد. زندگی او در اطراف کار او متمرکز است و با همکاران خود همراه Dolan (Paromita Chaudhuri) همکاری می کند. خواهر او، Tutul (Sharmila Tagore) می آید برای چند روز با آنها بماند. او یک تور از زندگی هدایت می کند - در رستوران ها، سالن های زیبایی، باشگاه ها و دوره های مسابقه. اما پس از آن، بحران به شکل تحریم در کارخانه درست قبل از حمل و نقل یک سفارش صادرات معتبر و Shyamalendu سرزنش می شود. Sh...
کارگردان: Satyajit Ray
A young woman is deemed a goddess when her father-in-law, a rich feudal land-lord, has a dream envisioning her as an avatar of Kali.
کارگردان: Satyajit Ray
یک مرد جوان که تازه از کالج فارغ التحصیل شده است قادر به یافتن شغل معنی دار نیست. او در یک آپارتمان شلوغ با مادر بیوه، یک برادر انقلابی و یک خواهر جوان و با اشتیاق زندگی می کند. اصطلاحات خانوادگی و تلاش مداوم ناموفق برای یک محل کار، فشار عصبی غیر قابل تحمل او را باعث می شود او را به توهم. فشار، که توسط تنظیمات تنش و غیرشخصی کلکته بزرگ شده است، به نتیجه ناپایدار منجر می شود. نئورئالیسم هندو؟
کارگردان: Satyajit Ray
Following his father's death, a boy leaves home to study in Calcutta, while his mother must face a life alone.
کارگردان: Satyajit Ray
"بیسواهمبر روی" یک زمین دار و آخرین فرد از نوع خود است. او می خواهد شیوه زندگی وارثان خود را حفظ کند. این امر به ویژه در بزرگترین اتاق عمارت یعنی "اتاق موسیقی" مشهود است...