به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
کارگردان: کیوان کریمی
رای کاربر: 6
در فضایی رویاگونه که تمامی عناصر، شخصیتها و خیابانها همگی بینام هستند و تنها هویت آشکار و حاضر شهر تهران است، یک وکیل، همانند خیلیهای دیگر کار میکند و در آپارتمانی که هم دفتر کار و همخانهاش است تنها زندگی میکند. در یک روز سرد و بارانی، مردی سراسیمه وارد آپارتمانش میشود، کوتاه و مشوش با او ص...
کارگردان: نیما جاویدی
رای کاربر: 6
زندانی قدیمی در جنوب ایران به 1347 خلاصه داستان: سال دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است. رئیس زندان سرگرد نعمت جاهد به همراه مامورانش مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا اینکه...
کارگردان: سعید روستایی
رای کاربر: 6
در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمیکند.
کارگردان: مصطفی کیایی
رای کاربر: 6
این فیلم به داستان آتشسوزی ساختمان پلاسکو و شهادت آتشنشانان عزیز کشورمان میپردازد.
کارگردان: کمال مقدم
رای کاربر: 6
داستان خیلی وقته که شروع شده و چیزی به اسم چرکنویس وجود نداره. همین... .
کارگردان: محسن غلامزاده
رای کاربر: 6
مستندساز به صورت تصادفی از قشر جوان و میانسال چند کشور اروپایی و همین طور کانادا در ارتباط با ایران سوالاتی می کند، که مشخص می شود شناخت آنها بسیار سطحی و نادرست بوده و تنها منحصر به اطلاعاتی است که از طریق رسانه ها به آنها می رسد. سپس به کانادا می رود و با معرفی یک جوان ایرانی الاصل (احسان) مقیم آن...
کارگردان: وحید زارع زاده
رای کاربر: 6
درباره چکناواریان آهنگساز ارمنی ایرانی، "مایسترو" به زبان ارمنی به معنای استاد است. چکناواریان بیش از 75 اثر شامل سمفونی، اپرا، موسیقی مجلسی، کنسرتو برای پیانو، ویلن پیپا، موسیقی باله، موسیقی فیلم و ... ساخته و چندین سال برای ساخت اپرای رستم و سهراب وقت صرف کرده است.
کارگردان: علی رزای فر
رای کاربر: 6
گلاره در پی ناپدید شدن نامزدش و شک در مورد ابتلا او به بیماری ایدز به دنبال شناخت راه های شیوع آن بر می آید و در این راه نحوه پیشگیری از ابتلا به این بیماری معرفی می شود.
کارگردان: محسن ربیعی
رای کاربر: 6
جوانی شرور دل به عشقی می بندد که سدی است این عشق میان افکار و با زندگی روزمره در پی اتفاقاتی می افتد که …
کارگردان: علی اتحاد
رای کاربر: 6
"مرثیه ای برای کتاب سوزی" یک متن باز است؛ در بی مکانی و بی زمانی خود، قابلیت تأویلهای مکرر دارد و با دلالتهای ضمنی، پی در پی ما را به خوانشهای تازه و تازه تر دعوت می کند. وجود نشانه های متعدد در متن که هرکدام می تواند مدخل نگاهی تازه به آن باشد، از فرصتهای اندکی است که در متون نمایشی ما این روزها در...